Η αξιολόγηση του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
Technological Educational Institute of Athens   

Repository :
Ypatia - Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η αξιολόγηση του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ (EL)

Ζωντήρος, Δημήτρης (EL)
Κεχαγιάς, Ιωάννης Δημ. (1971-) (EL)

short paper
conferenceItem

2014-12-23T08:32:10Z
2014-12-23

2007-11


4ο Διεθνές συνέδριο για την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιαστεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την αξιολόγηση έντυπου διδακτικού υλικσυ που χρησιμοποιείται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση υπό το πρίσμα του Μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια μεταπτυχιακή Θεματική Ενότητα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, προτείνονται και αναλύονται το θεωρητικό πλαίσιο της αξιολόγησης και η μεθοδολογική προσέγγιση με την οποία θα διεξαχθεί αυτή, οι αντικειμενικοί της στόχοι, οι άξονες και τα κριτήριά της και οι αντίστοιχες κλίμακες μέτρησης. Ακολούθως αναφέρονται προτεινόμενες πηγές και μέσα συλλογής των δεδομένων και η διαδικασία ανάλυσής τους, καταγράφονται προβλήματα που πιθανόν να ανακύψουν στον σχεδιασμό, στην οργάνωση και στην διεξαγωγή της αξιολόγησης και, τέλος, παρατίθενται οι δυνητικοί αποδέκτες των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης και οι τρόποι με τους οποίους τα αποτελέσματα αυτά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που πιθανόν θα εντοπιστούν. (EL)
In this paper an attempt is made to propose an integrated approach for the evaluation of print educational al used in distance education in the light of Marketing. By using a postgraduate module of the Hellenic Open University as an example, the theoretical framework and the methodological approach of the evaluation, its objectives, the criteria and the respective measurement scales are proposed and analyzed. These are followed by the suggested sources and media for data collection and analysis and by stating the possible problems in the planning and administration of the evaluation process. Finally, the potential receivers of the evaluation results and the ways these results would be exploited and solve possible problems are also reported. (EN)


Distance education
**N/A**-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αξιολόγηση
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Συμπεριφορά καταναλωτή
Εκπαίδευση
Print material
**N/A**-Εκπαίδευση
Educational evaluation
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85038507
Consumer nehaviour
Εκπαιδευτικό υλικό
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040989
Education material
Education
Έντυπο υλικό
Μάρκετινγκ

Εκδόσεις Προπομπός (EL)

Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
forever




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)