Examination of the relationship in the creation of advertising messages and issues of intellectual property in the digital era

This item is provided by the institution :
Technological Educational Institute of Athens   

Repository :
Ypatia - Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Examination of the relationship in the creation of advertising messages and issues of intellectual property in the digital era (EN)

Κάβουρα, Ανδρονίκη Γ. (EL)
Μπιτσάνη, Ευγενία Π. (EL)

full paper
conferenceItem

2014-12-23T15:33:02Z
2014-12-23

2010


3rd International Seminar on information law (EN)


Ηλεκτρονικό εμπόριο
**N/A**-Διαφήμιση
Διαφήμιση
Commerce
**N/A**-Ηλεκτρονικό εμπόριο
**N/A**-Advertising
Πνευματικά δικαιώματα
Πνευματική ιδιοκτησία
Copyrights
Advertising legislation
Intellectual property
Νομοθεσία διαφημίσεων
Advertising
**N/A**-Commerce

Νομική βιβλιοθήκη (EL)

Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
forever




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)