Implementing e-learning in a multinational beverage company in Greece

This item is provided by the institution :
Technological Educational Institute of Athens   

Repository :
Ypatia - Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εφαρμογή της ηλεκτρονικής μάθησης σε μια πολυεθνική επιχείρηση στην Ελλάδα (EL)
Implementing e-learning in a multinational beverage company in Greece (EN)

Σταματιάδης, Φίλιππος (EL)
Πετροπούλου, Μαρία (EL)

journalArticle

2015-04-05
2015-04-05T13:11:36Z

2006


Περίληψη:Τα τελευταία χρόνια, η τεχνολογία της Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ICT) αλλάζει με ταχείς ρυθμούς το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται οι οργανισμοί. Στα πλαίσια αυτού του παγκόσμιου και άκρως ευμετάβλητου και ανταγωνιστικού περιβάλλοντος νέες μορφές και εργαλεία μάθησης, όπως η ηλεκτρονική μάθηση (e-leaming), εμφανίζονται σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής της ηλεκτρονικής Μάθησης στους οργανισμούς υλοποιώντας την ποιοτική ερευνητική μεθοδολογία με την χρήση μελέτης περίπτωσης (case study) σε μία ελληνική πολυεθνική εταιρία. 0 σκοπός του άρθρου είναι να ερμηνεύσει τον ρόλο της ηλεκτρονικής μάθησης στην δημιουργία, υποστήριξη και βελτίωση των διαδικασιών οργανωσιακής μάθησης και των συστημάτων γνώσης στις επιχειρήσεις με σκοπό την ανάπτυξη μιας νέας μαθησιακής κουλτούρας. Συγκεκριμένα, στο παρόν άρθρο πραγματοποιείται μία επιλεκτική ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας της ηλεκτρονικής μάθησης σχετικά με τον ορισμό, τα οφέλη και μειονεκτήματα της και ερευνώνται τα ποιοτικά σχόλια και απαντήσεις των ερωτηθέντων σε συνδυασμό με την διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία ώστε να προσδιοριστούν οι κύριοι παράγοντες επηρεασμού της διαδικασίας εφαρμογής της ηλεκτρονικής μάθησης. (EL)
Διοίκηση και Οικονομία (EL)
Abstract:Information and Communication Technology (ICT) is changing at an alarming pace creating new forms of learning, such as electronic learning, which seems to be very appeal nowadays across all the business sectors. The purpose of this paper is to illustrate the existing and potential role and usefulness of e-learning as a corporate tool for supporting and improving organizational learning to business organizations. This is accomplished by showing how e-learning can support and enhance the management of organizations' existing knowledge and the development of a new learning culture with an implementation of a qualitative research in a multinational company in Greece. More specifically, we examine and explore the qualitative comments offered from learners and identify the major key factors influencing e-learning, by penetrating the findings derived from the research conducted in a multinational company in combination with an overview of the literature review about this new technology that is called e-learning. (EL)
Management and Economics (EN)


**N/A**-Τεχνολογία
E-Learning
Ελλάδα
http://lod.nal.usda.gov/20578
Πολυεθνική επιχείρηση
Τεχνολογία
Ηλεκτρονική μάθηση
Greece
**N/A**-Επιχειρηματικότητα
http://zbw.eu/stw/descriptor/18074-2
Technology
Entrepreneurship
Επιχειρηματικότητα
Μultinational company
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85133147

Εκδόσεις Παπαζήση (EL)
Περικλής Ν. Λύτρας (EL)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (EL)

http://www.papazisi.gr

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
campus




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)