δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Αποτελεί τnv «ανήθικη πλευρά» του μάρκετινγκ η ενθάρρυνση του υλισμού;
(EL)
Is encouraging materialism
the "unethical side"
of marketing?
(EL)
Περίληψη:Η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει προκαλέσει πολλές διαφωνίες ως προς την ηθική της διάσταση. Οι επικριτές του μάρκετινγκ μιλούν για ενθάρρυνση του υλισμού δηλαδή της τάσης των καταναλωτών να βρίσκουν ευτυχία μόνο στα υλικά αγαθά που αγοράζουν. Αντίθετα, οι υποστηρικτές του μάρκετινγκ τονίζουν ότι ο υλισμός επηρεάζεται από χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του καταναλωτή και όχι από τις πρακτικές του μάρκετινγκ. Το παρόν άρθρο αναπτύσσει με κριτικό τρόπο τις απόψεις τόσο των επικριτών και υποστηρικτών του μάρκετινγκ πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.