Is encouraging materialism the "unethical side" of marketing?

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Technological Educational Institute of Athens   

Αποθετήριο :
Ypatia - Institutional Repository   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αποτελεί τnv «ανήθικη πλευρά» του μάρκετινγκ η ενθάρρυνση του υλισμού; (EL)
Is encouraging materialism the "unethical side" of marketing? (EL)

Βασιλικοπούλου, Αικατερίνη (EL)
Ρηγοπούλου, Ειρήνη (EL)
Σιώμκος, Γεώργιος Ι. (EL)

journalArticle

2015-04-05
2015-04-05T13:28:14Z

2006


Διοίκηση και Οικονομία (EL)
Περίληψη:Η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει προκαλέσει πολλές διαφωνίες ως προς την ηθική της διάσταση. Οι επικριτές του μάρκετινγκ μιλούν για ενθάρρυνση του υλισμού δηλαδή της τάσης των καταναλωτών να βρίσκουν ευτυχία μόνο στα υλικά αγαθά που αγοράζουν. Αντίθετα, οι υποστηρικτές του μάρκετινγκ τονίζουν ότι ο υλισμός επηρεάζεται από χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του καταναλωτή και όχι από τις πρακτικές του μάρκετινγκ. Το παρόν άρθρο αναπτύσσει με κριτικό τρόπο τις απόψεις τόσο των επικριτών και υποστηρικτών του μάρκετινγκ πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα. (EL)
Management and Economics (EN)


Economics
Encouraging materialism
Marketing
Ethics
Οικονομία
Consumer
Καταναλωτής
**N/A**-Οικονομία
Μάρκετινγκ
Ηθική
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850
**N/A**-Ηθική
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00005644
Ενθάρρυνση υλισμού

Εκδόσεις Παπαζήση (EL)
Περικλής Ν. Λύτρας (EL)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (EL)

http://www.papazisi.gr

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
campus




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.