Η λειτουργία του μάρκετινγκ στα ολοκληρωμένα συστήματα δικαιόχρησης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
ΤΕΙ Αθήνας   

Αποθετήριο :
Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η λειτουργία του μάρκετινγκ στα ολοκληρωμένα συστήματα δικαιόχρησης (EL)
The marketing function in business franchising systems (EN)

Κόκκινης, Γεώργιος (EL)

journalArticle

2015-04-07
2015-04-07T15:19:08Z

2006


Διοίκηση και Οικονομία (EL)
Abstract:As the focal point of Western economies moves from tangible goods towards services, the interest for organising the enterprising activity in the mode of complete marketing systems increases. Under the new conditions, franchising gradually becomes highly popular as a form of organising the entrepreneurial activity. As product development involves the combination of tangibles with intangible elements in any product, it has been observed that firms which are producing tangible goods are using franchising to add intangible characteristics to their products. (EN)
Management and Economics (EN)


Economics
**N/A**-Επιχειρηματικότητα
Ολοκληρωμένα Συστήματα Δικαιόχρησης
Οικονομία
**N/A**-Οικονομία
Entrepreneurship
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματικότητα
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850
http://lod.nal.usda.gov/20578
Business Franchising Systems
Marketing

Εκδόσεις Παπαζήση (EL)
Περικλής Ν. Λύτρας (EL)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (EL)

http://www.papazisi.gr

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
campus




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.