The marketing function in business franchising systems

This item is provided by the institution :
Technological Educational Institute of Athens   

Repository :
Ypatia - Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η λειτουργία του μάρκετινγκ στα ολοκληρωμένα συστήματα δικαιόχρησης (EL)
The marketing function in business franchising systems (EN)

Κόκκινης, Γεώργιος (EL)

journalArticle

2015-04-07
2015-04-07T15:19:08Z

2006


Διοίκηση και Οικονομία (EL)
Abstract:As the focal point of Western economies moves from tangible goods towards services, the interest for organising the enterprising activity in the mode of complete marketing systems increases. Under the new conditions, franchising gradually becomes highly popular as a form of organising the entrepreneurial activity. As product development involves the combination of tangibles with intangible elements in any product, it has been observed that firms which are producing tangible goods are using franchising to add intangible characteristics to their products. (EN)
Management and Economics (EN)


Economics
**N/A**-Επιχειρηματικότητα
Ολοκληρωμένα Συστήματα Δικαιόχρησης
Οικονομία
**N/A**-Οικονομία
Entrepreneurship
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματικότητα
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85040850
http://lod.nal.usda.gov/20578
Business Franchising Systems
Marketing

Εκδόσεις Παπαζήση (EL)
Περικλής Ν. Λύτρας (EL)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (EL)

http://www.papazisi.gr

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
campus




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)