Οι Επιδράσεις του χρώματος στο συμβατικό και στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
ΤΕΙ Αθήνας   

Αποθετήριο :
Υπατία - Ιδρυματικό Αποθετήριο   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι Επιδράσεις του χρώματος στο συμβατικό και στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο (EL)
Color effects in retailing and E-tailing (EN)

Μανγκανάρη, Εμμανουέλα Ε. (EL)

journalArticle

2015-04-07
2015-04-07T20:33:16Z

2007


Διοίκηση και Οικονομία (EL)
Περίληψη:Ένα νέο ερευνητικό ρεύμα, σχετικό με την ατμόσφαιρα του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπερβαίνει τα όρια της μελέτης των λειτουργικών χαρακτηριστικών του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς πραγματεύεται τα αισθητικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού καταστήματος και την επίδρασή τους στη συμπεριφορά καταναλωτή. Το παρόν άρθρο αποτελεί μία κριτική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας στο θέμα της ατμόσφαιρας στο συμβατικό και το ηλεκτρονικό λιανεμπορικό κατάστημα. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα μελέτη αποτελεί μία συνοπτική αναφορά για την επίδραση του χρώματος στο συμβατικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η ταχεία εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου και η μετάβαση από το συμβατικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα, καθιστά απαραίτητη τη θεώρηση της ατμόσφαιρας ως σημαντικό στοιχείο του μίγματος μάρκετινγκ, τόσο για το συμβατικό όσο και για το ηλεκτρονικό κατάστημα. (EL)
Abstract:A relatively new research stream, web-atmospherics, goes beyond the functional qualities of online stores to the aesthetic qualities of online stores and their effects on consumer behaviour. The present paper constitutes a critical review of existent literature of atmospherics in retailing and e-tailing. Specifically, this study is a report of the impact of color in the traditional and the online store. The rapid expansion of e-commerce and the transition from "brick-and-mortar” retailers to ’click-and-bricks” businesses imposes the consideration of store atmosphere as a critical element in the marketing mix for both the traditional and the online store. (EN)
Management and Economics (EN)


Επιδράσεις
Αισθητική
Color
Commerce
Effects
http://lod.nal.usda.gov/20578
http://skos.um.es/unescothes/C00068
**N/A**-Αισθητική
Marketing
**N/A**-Επιχειρηματικότητα
Χρώμα
Consumer
Καταναλωτής
Entrepreneurship
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματικότητα
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85028577
Aesthetics
Εμπόριο

Εκδόσεις Παπαζήση (EL)
Περικλής Ν. Λύτρας (EL)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (EL)

http://www.papazisi.gr

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
campus




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.