Οι Τ.Π.Ε. στη σχολική ηγεσία μονάδων ειδικής αγωγής (EL)
ICT in school leadership of special schools (EN)

ΡΑΦΤΟΥΛΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΟΝΙΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-05-06


Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των ψηφιακών δεξιοτήτων των σχολικών διευθυντριών/ών μονάδων ειδικής αγωγής. Αυτό σημαίνει ότι εξετάζει ενδελεχώς το βαθμό που οι διευθύντριες/ές σχοιλικών μονάδων ειδικής αγωγής κι εκαπίδευσης χρησιμοποιούν κι αξιοποιούν τις Τ.Π.Ε. στη διοίκηση των σχολείων τους. Ειδικότερα, στην παρούσα ποσοτική έρευνα, που έλαβε χώρα το χρονικό διάστημα Μαίου- Ιουνίου 2020, συμμετείχαν διευθύντριες/ές από όλες τις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας. Οι ψηφιακές δεξιότητες των ηγετικών στελεχών συνδράμει τα βέλτιστα στη διοικητική οργάνωση των σχολικών μονάδων. (EN)


Τ.Π.Ε. (EL)
ψηφιακές δεξιότητες (EL)
Ειδική αγωγή (EL)
διευθυντές (EL)
Special educationּ (EN)
principals (EN)
ICT (EN)
digital competence (EN)

Greek

Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.) (EL)


2944-9014
Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση; Τόμ. 1 Αρ. 1 (2023): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EL)
Interdisciplinary Approaches to Education; Vol. 1 No. 1 (2023): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)