Ενσυναίσθηση και ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ενσυναίσθηση και ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή (EL)

ΚΟΝΙΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
ΡΑΦΤΟΥΛΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-12-11


Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια ενδελεχούς εξέτασης της ενσυναίσθησης του νοσηλευτή. Με άλλα λόγια, ερευνά τη συναισθηματική ταύτιση με τον άλλο, την ικανότητα, δηλαδή, να κατανοείς τη θέση στην οποία βρίσκεται, τις σκέψεις του, τα συναισθήματα του αλλά και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται καθώς και ο σωστός τρόπος που χειρίζεται τη διαφορετικότητα κάποιου άλλου, χαρακτηρίζουν ένα άτομο με ενσυναίσθηση. Σε μια σύγχρονη κοινωνία στην οποία ζούμε την οποία χαρακτηρίζει η έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων αλλά και κατανόησης, είναι αναγκαία η αναγνώριση αλλά και η μελέτη εκείνων των παραγόντων που μπορούν να συμβάλλουν για να αναπτυχτούν ικανοποιητικοί συναισθηματικοί δεσμοί και θετικές κοινωνικές συναναστροφές (EL)


ασθενής (EL)
ενσυναίσθηση (EL)
επαγγελματίας υγείας (EL)
οφέλη (EL)

Ελληνική γλώσσα

Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.) (EL)


2944-9014
Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση; Τόμ. 1 Αρ. 2 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EL)
Interdisciplinary Approaches to Education; Vol. 1 No. 2 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.