Ενσυναίσθηση και ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή

Ενσυναίσθηση και ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή (EL)

ΚΟΝΙΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ
ΡΑΦΤΟΥΛΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-12-11


Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια ενδελεχούς εξέτασης της ενσυναίσθησης του νοσηλευτή. Με άλλα λόγια, ερευνά τη συναισθηματική ταύτιση με τον άλλο, την ικανότητα, δηλαδή, να κατανοείς τη θέση στην οποία βρίσκεται, τις σκέψεις του, τα συναισθήματα του αλλά και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται καθώς και ο σωστός τρόπος που χειρίζεται τη διαφορετικότητα κάποιου άλλου, χαρακτηρίζουν ένα άτομο με ενσυναίσθηση. Σε μια σύγχρονη κοινωνία στην οποία ζούμε την οποία χαρακτηρίζει η έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων αλλά και κατανόησης, είναι αναγκαία η αναγνώριση αλλά και η μελέτη εκείνων των παραγόντων που μπορούν να συμβάλλουν για να αναπτυχτούν ικανοποιητικοί συναισθηματικοί δεσμοί και θετικές κοινωνικές συναναστροφές (EL)


ασθενής (EL)
ενσυναίσθηση (EL)
επαγγελματίας υγείας (EL)
οφέλη (EL)

Greek

Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.) (EL)


2944-9014
Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση; Τόμ. 1 Αρ. 2 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EL)
Interdisciplinary Approaches to Education; Vol. 1 No. 2 (2024): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)