Χρήση και Ικανοποίηση από τα Ολοκληρωμένα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης: Η περίπτωση του eClass του Πανεπιστημίου Πατρών

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Χρήση και Ικανοποίηση από τα Ολοκληρωμένα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης: Η περίπτωση του eClass του Πανεπιστημίου Πατρών (EL)

Πλιακούρα, Αλεξάνδρα παν.
Μπεληγιάννης, Γρηγόριος
Κοντογεώργιος, Αχιλλέας

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2019-10-15


Σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση της χρηστικότητας, της ποιότητας και των επιδόσεων του πανεπιστημιακού ιστότοπου (eClass), του Πανεπιστήμιου Πατρών. Για την έρευνα δημιουργήθηκε ένα διαδικτυακό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από 280 φοιτητές 4 σχολών του πανεπιστημίου ΠατρώνΑπό την ανάλυση προέκυψε πως η ανανέωση της πλατφόρμας του eClass από το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι ένα κριτήριο ακρίβειας του περιεχομένου της. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων πρότεινε την πρόσθεση πληροφοριών που σχετίζονται με τη δομή και το περιεχόμενο των προγραμμάτων σπουδών, μιας και θεωρούν ότι οι υπάρχουσες πληροφορίες δεν είναι επαρκείς.Η παρούσα μελέτη παρέχει χρήσιμη πληροφόρηση στους διαχειριστές περιεχομένου του eClass, και τα μέλη του διδακτικού προσωπικού με στόχο να βελτιώσουν το περιεχόμενο των μαθημάτων τους και να συμβάλει με αυτό τον τρόπο στην βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. τόσο του πανεπιστημίου Πατρών όσο και άλλων πανεπιστημίων που ενδεχομένως θα αξιοποιήσουν τα συμπεράσματα αυτά για τη βελτίωση της πλατφόρμας eClass ή όποιου άλλου ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης μάθησης χρησιμοποιούν. (EL)
The purpose of the study is to investigate the usability, quality and performance of the University Web site (eClass), the University of Patras. An online evaluation questionnaire was created for the survey. The questionnaire was completed by 280 students of 4 faculties at the University of Patras. The analysis revealed that the renewal of the eClass platform by the training staff is a criterion for the accuracy of its content. The majority of participants proposed the addition of information related to the structure and content of the curricula, as they consider that the existing information is not sufficient. This study provides useful information to eClass content managers and members of the teaching staff to improve the content of their lessons and thus contribute to the improvement of the learning process. both the University of Patras and other universities that may use these findings to improve the eClass platform or any other integrated learning management system. (EN)


Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) (EL)
Χρηστικότητα ιστοσελίδας (EL)
Πανεπιστημιακή ιστοσελίδα (EL)
University Web site (EN)
Website usability (EN)
Learning Management Systems(LMS) (EN)

Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Greek

Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)


2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 2 (2019): Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Ελλάδα-Ευρώπη 2020: Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα, Νέες Τεχνολογίες, Καινοτομία και Οικονομία», Λαμία 28, 29, 30 Σεπτεμβρίου 2018; 847-864 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 2 (2019): Proceedings of the 2nd Panhellenic Scientific Conference with International Participation “Greece-Europe 2020: Education, Lifelong Learning, Research, New Technologies, Innovation and Economy”, Lamia, 28,29,30 September 2018; 847-864 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2019 ALEXADRA PANAGIOTIS PLIAKOURA (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)