Η μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: μια ερευνητική εφαρμογή σε Ρομά μαθητές Δημοτικού Σχολείου για την προσέγγιση της έννοιας «εκπαίδευση»

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: μια ερευνητική εφαρμογή σε Ρομά μαθητές Δημοτικού Σχολείου για την προσέγγιση της έννοιας «εκπαίδευση» (EL)

Νικολάου , Γεώργιος
Παναγιωτακοπούλου, Αρχοντία-Μυρτώ

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2024-09-04


Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί αν η εφαρμογή της μεθόδου της «Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» στους 20 μαθητές ΡομάΓ΄, Δ΄ και Ε΄ Τάξης που φοιτούν στο 13οΔημοτικό Σχολεία είναι τελέσφορη, έτσι ώστε οιεκείνοι να κατανοήσουν τα οφέλη της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για τον παραπάνω σκοπό ακολουθήσαμε και εστιάσαμε στα βήματα της μεθόδου της μετασχηματίζουσας μάθησης μέσα από την αισθητική εμπειρία. Επιπλέον χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της τριγωνοποίησης (triangulation) για την αναλυτική και επισταμένη διερεύνηση των ερευνητικών ερωτημάτων. Η έρευνά μας απέδειξε πως είναι αναγκαία η εφαρμογή εναλλακτικών και καινοτόμων πρακτικών όπως αυτή της μεθόδου της «Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» προκειμένου οι συγκεκριμένοι μαθητές Ρομά της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να κατανοήσουν τα οφέλη της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. (EL)
The purpose was to investigate whether the application of the «Transformative Learning through Aesthetic Experience» method to 20 Roma students of 3rd, 4th and 5th Grade attending the 13th Primary School is effectiveso that they can understand the benefits ofparticipating in the educational process. For the above purpose we followed and focused on the steps of the transformative learning method through aesthetic experience. In addition, the method of triangulation was applied for the analytical and thorough investigation of the research questions. Finally, our research proved that it is necessary to implement alternative and innovative practices such as the method of «Transformative Learning through Aesthetic Experience» in order for the specific Roma students of Primary Education to understandthe benefits of your participating in the educational process. (EN)


Pομά μαθητές, μετασχηματίζουσα μάθηση, στερεοτυπικέςαντιλήψεις, αισθητική εμπειρία (EL)

Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Greek

Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)


2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 3 (2024): Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου "Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη"; 1-20 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 3 (2024): Proceedings of the 3rd International Scientific Conference “Greece – Europe 2030: Education, Research, Innovation, New technologies, Institutions and Sustainable Development”; 1-20 (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2024 Αρχοντία-Μυρτώ Παναγιωτακοπούλου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)