Τέχνη, Τεχνολογία και Κοινότητα: Ενσωμάτωση AI για την αειφόρο προώθηση της Κρητικής Διατροφής

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τέχνη, Τεχνολογία και Κοινότητα: Ενσωμάτωση AI για την αειφόρο προώθηση της Κρητικής Διατροφής (EL)

Τρικάλης Κωνσταντίνος , Κωνσταντίνος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

2024-09-04


Η τεχνολογία προσφέρει δυνατότητες για την ανάπτυξη βιώσιμων λύσεων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που θέτει η περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί συναντούν εμπόδια στην εκπαίδευση για την προώθηση της κρητικής διατροφής. Ο στόχος αυτής της μελέτης είναι να διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence AI) μπορεί να βελτιώσει την πρόσβαση στη δια βίου μάθηση και να διευκολύνει την κοινωνική κινητικότητα μέσω της εκπαίδευσης και της κατάρτισης. Για να επιτευχθεί αυτό, διερευνώνται βιώσιμες περιβαλλοντικές στρατηγικές που μπορούν να εφαρμοστούν μέσω της κοινοτικής εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας την τέχνη ως καθολική μορφή επικοινωνίας. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε αφορούσε τη χρήση πλεγμάτων ρεπερτορίου RGT σε ένα Γυμνάσιο στο Ηράκλειο, με έμφαση στην ανάλυση των εννοιών της απόλαυσης, της συμμετοχής και της ανάπτυξης δεξιοτήτων και γνώσεων στην κοινότητα. Οι συνεντεύξεις με μαθητές επιβεβαίωσαν την ικανότητα δημιουργίας μιας δυναμικής εκπαιδευτικής κοινότητας που μεταφέρει αποτελεσματικά τη γνώση και ενθαρρύνει τον προβληματισμό μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών. (EL)
Technology offers opportunities to develop sustainable solutions to address the challenges of environmental sustainability. However, educators face barriers in training to promote Cretan nutrition. The aim of this study is to explore ways in which artificial intelligence (AI) technology can improve access to lifelong learning and facilitate social mobility through education and training. To achieve this, sustainable environmental strategies that can be implemented through community education are explored, using art as a universal form of communication. The methodology used involved the use of RGT repertoire grids in a secondary school in Heraklion, focusing on the analysis of the concepts of enjoyment, participation and the development of skills and knowledge in the community. Interviews with students confirmed the ability to create a dynamic learning community that effectively transfers knowledge and encourages reflection between parents and teachers. (EN)


βιώσιμη ανάπτυξη, κοινοτική τέχνη, διατροφική εκπαίδευση, τεχνητή νοημοσύνη (EL)

Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)


2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 3 (2024): Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου "Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη"; 1-20 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 3 (2024): Proceedings of the 3rd International Scientific Conference “Greece – Europe 2030: Education, Research, Innovation, New technologies, Institutions and Sustainable Development”; 1-20 (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2024 Κωνσταντίνος Τρικάλης Κωνσταντίνος (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.