The collaboration of schools with international organizations and the example of Central Greece and the IEEE Teacher in Service Program

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2019 (EL)

The collaboration of schools with international organizations and the example of Central Greece and the IEEE Teacher in Service Program (EL)
The collaboration of schools with international organizations and the example of Central Greece and the IEEE Teacher in Service Program (EN)

Kakarountas, Athanasios
Karageorgopoulou, Angeliki

  Τα πρώτα έξι χρόνια της βασικής εκπαίδευσης είναι πολύ σημαντικά για να μπουν τα θεμέλια για την μάθηση των Φυσικών Επιστημών (Science), της Τεχνολογίας (Technology), της Μηχανικής (Engineering) και των Μαθηματικών (Mathematics) (STEM) Όσο πιο σταθερά είναι αυτά τα θεμέλια, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να προτιμήσουν οι μαθητές αντίστοιχες σχολές Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και καριέρες. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να εκπαιδευτούν ώστε να συμπεριλάβουν την εκπαίδευση STEM στη διδασκαλία τους. Ο στόχος του Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE Teacher in service Program TISP είναι να φέρει σε επαφή και να εξοικειώσει τους εκπαιδευτικούς με την εκπαίδευση STEM. Γι’ αυτό το σκοπό οργανώνει βιωματικά εργαστήρια STEM. Ένα τέτοιο εργαστήριο διεξήχθη στη Λαμία και σε αυτό συμμετείχαν 75 εκπαιδευτικοί. Στο τέλος δόθηκε στους συμμετέχοντες ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τις απόψεις τους για το εργαστήριο στο οποίο συμμετείχαν. Η απάντηση των εκπαιδευτικών ήταν θετική και προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. (EL)
The first six years of school education are very important for the young students to set the foundations of learning Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM). The stronger these foundations are, the larger the chances that the students will pursue University-education fields and careers within these subjects. Teachers have to be trained to import STEM Education in their teaching strategies. The aim of the Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE Teacher in service Program TISP is to present and familiarize teachers with STEM Education and it conducts hands-on STEM workshops for this reason. One such workshop involving 75 Primary School teachers took place in Lamia, Greece. At the end of the workshop the teachers were given a questionnaire requesting their reflections on the workshop. The response of the teachers was positive and there came out some interesting conclusions. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο από Ομότιμους Αξιολογητές (EL)

Εκπαίδευση STEM (EL)
Εργαστήριο STEM (EL)
Επαγγελματική Εξέλιξη Εκπαιδευτικών (EL)
science (EN)
technology (EN)
engineering and mathematics (STEM) education (EN)
Teacher-in-service program (EN)
teacher professional development (EN)
STEM workshop (EN)


Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία

Αγγλική γλώσσα

2019-10-15


Hellenic Scientific Institute Economics of Education & Lifelong Learning, of Research & In (EL)

2529-2153
Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία; Τόμ. 2 (2019): Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Ελλάδα-Ευρώπη 2020: Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα, Νέες Τεχνολογίες, Καινοτομία και Οικονομία», Λαμία 28, 29, 30 Σεπτεμβρίου 2018; 395-402 (EL)
Education, Lifelong Learning, R&D, Innovation and Economy; Vol. 2 (2019): Proceedings of the 2nd Panhellenic Scientific Conference with International Participation “Greece-Europe 2020: Education, Lifelong Learning, Research, New Technologies, Innovation and Economy”, Lamia, 28,29,30 September 2018; 395-402 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2019 Angeliki Karageorgopoulou, Athanasios Kakarountas (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.