Τρεις προσεγγίσεις του σχολείου εργασίας στην Ελλάδα: Βασικές θέσεις και διαφοροποιήσεις

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τρεις προσεγγίσεις του σχολείου εργασίας στην Ελλάδα: Βασικές θέσεις και διαφοροποιήσεις (EL)
Three approaches to labour school in Greece: Key positions and differentiations (EN)

Παπαστεφανάκη, Ελευθερία (EL)
Papastefanaki, Eleftheria (EN)

7 (EL)

2023-07-18T09:41:08Z


Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στη γέννηση και εξέλιξη του κινήματος της νέας αγωγής στην Ελλάδα, εντάσσοντάς το μέσα στο ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο της περιόδου. Επιπρόσθετα, οριοθετείται η ύπαρξη των τριών διακριτών ρευμάτων της μεταρρυθμιστικής παιδαγωγικής στη χώρα μας, όπως αυτά ορίζονται σε συνάρτηση με το γλωσσικό ζήτημα και τις ευρύτερες πολιτικές διεργασίες στην ελληνική κοινωνία. Παρουσιάζονται οι βασικές παιδαγωγικές έννοιες που αναπτύσσονται στο πλαίσιο της νέας αγωγής, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο αυτές διαφοροποιούνται και υφίστανται νέες συναρμογές σε καθεμιά από τις τρεις διακριτές εκφάνσεις της ελληνικής μεταρρυθμιστικής παιδαγωγικής. (EL)
The second chapter addresses the emergence and evolution of the New Education movement in Greece and inscribes it in the broader historical context. In addition, it identifies three distinct reform pedagogical currents and their relation to the language issue and the broader political processes that marked the contemporary Greek society. It presents the key pedagogical concepts, as developed in the context of New Education, as well as the way they are conceptually differentiated and appropriated by the three distinct manifestations of the Greek reform pedagogy. (EN)






*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.