Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



PyGame (EL)
PyGame (EN)

Δασυγένης, Μηνάς (EL)
Περάκης, Κωνσταντίνος (EL)
Dasygenis, Minas (EN)
Perakis, Konstantinos (EN)

7 (EL)

2024-05-15T08:55:31Z


Σε αυτό το κεφάλαιο θα δημιουργήσουμε πέντε εφαρμογές με την χρήση της βιβλιοθήκης PyGame. Η PyGame είναι μια διεπαφή ανοιχτού κώδικα για τη γλώσσα προγραμματισμού Python. Προορίζεται ειδικά για την ανάπτυξη παιχνιδιών και εφαρμογών πολυμέσων. Βασίζεται πάνω στη βιβλιοθήκη SDL (Simple DirectMedia Layer). Αυτή μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε παιχνίδια και προγράμματα πολυμέσων στη γλώσσα Python. Η PyGame λειτουργεί σε σχεδόν κάθε πλατφόρμα και λειτουργικό σύστημα που εκτελεί Python. Η βιβλιοθήκη κυκλοφόρησε με την άδεια LGPL (Lesser General Public License) και μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε διάφορες εφαρμογές. Στην πρώτη ενότητα του κεφαλαίου θα δούμε τις βασικές συναρτήσεις της PyGame, καθώς και πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε και να προσαρμόσουμε το παράθυρο στο οποίο θα αναπτύξουμε τις εφαρμογές μας. Στη δεύτερη ενότητα θα υλοποιήσουμε τέσσερα παιχνίδια και ένα animation με σκοπό να εξοικειωθούμε με τη βιβλιοθήκη. (EL)
In this chapter, we will create five applications using the PyGame library. PyGame is an open-source interface for the Python programming language, specifically intended for the development of games and multimedia applications. It is based on the SDL library (Simple DirectMedia Layer), which allows us to create games and multimedia programs in Python. PyGame operates on almost every platform and operating system that runs Python. The library was released under the LGPL (Lesser General Public License), and we can use it to create various applications. In the first section of the chapter, we will look at the basic functions of PyGame, as well as how we can create and customize the window where we will develop our applications. In the second section, we will implement four games and one animation to familiarize ourselves with the library. (EN)




Εργαλειοθήκη της Python Synopsis, Integrated Development Environments and Code Editors, Libraries
Δημιουργός: Dasygenis, Minas, Perakis, Konstantinos, Δασυγένης, Μηνάς, Περάκης, Κωνσταντίνος
Τύπος τεκμηρίου: Εκπαιδευτικό υλικό
Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2024
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.