Meaning and Evaluation of Educational Content in the 21st Century

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Kallipos Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Έννοια και Περιεχόμενο Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στον 21ο Αιώνα (EL)
Meaning and Evaluation of Educational Content in the 21st Century (EN)

Κασιμάτη, Αικατερίνη (EL)
Πετροπούλου, Ουρανία (EL)
Ρετάλης, Συμεών (EL)
Petropoulou, Ourania (EN)
Kasimati, Aikaterini (EN)
Retalis, Symeon (EN)

Σμπρίνη, Θεοφίλη (EL)
Λιόμας, Ιωάννης (EL)
Ανδρεαδάκης, Νικόλαος (EL)
Κάλλιπος (EL)
Kallipos (EN)
Smprini, Theofili (EN)
Andreadakis, Nikolaos (EN)
Liomas, Ioannis (EN)

Το κεφάλαιο αυτό εστιάζει στην εννοιολογική αποσαφήνιση της Εκπαιδευτικής αξιολόγησης στον 21ο αιώνα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αναλυτική περιγραφή των γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών, και επικοινωνιακών δεξιοτήτων που πρέπει οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν μέσα στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, ώστε να είναι σε θέση να λειτουργούν ως “ανεξάρτητα σκεπτόμενοι και ενεργοί πολίτες” του 21ου αιώνα. Παράλληλα παρουσιάζονται αναλυτικά οι βασικές αρχές που διέπουν τις σύγχρονες μορφές της εκπαιδευτικής αξιολόγησης και καταδεικνύεται ο καταλυτικός ρόλος που διαδραματίζουν στον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης. (EL)

learningMaterial
bookChapter

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (EL)
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ (EL)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (EL)
Educational Assessment (EN)
Modern Techniques For Assessing Students Performance (EN)
Educational Technologies (EN)

Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)


Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)

2015-11-05



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)