Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Συνθετικοί χαρακτήρες (EL)

Βοσινάκης, Σπυρίδων (EL)
Vosinakis, Spyridon (EN)

Χωριανόπουλος, Κωνσταντίνος (EL)
Ψαθά, Ελένη (EL)
Κάλλιπος (EL)
Kallipos (EN)
Psatha, Eleni (EN)
Chorianopoulos, Konstantinos (EN)

Αντικείμενο του παρόντος κεφαλαίου είναι η δημιουργία και ο χειρισμός συνθετικών χαρακτήρων (ή NPCs, όπως ονομάζονται στο OpenSimulator) μέσω της γλώσσας LSL/OSSL. Παρουσιάζεται με παραδείγματα η εισαγωγή ενός NPC στον κόσμο και οι βασικές ενέργειες που μπορεί να εκτελέσει στο περιβάλλον: ομιλία, εκτέλεση προκαθορισμένων κινήσεων (animations), βάδισμα ή πέταγμα προς κάποια κατεύθυνση, αλλαγή προσανατολισμού, κάθισμα, αλληλεπίδραση με αντικείμενα κ.α. Στη συνέχεια παρουσιάζονται χρήσιμες τεχνικές και παραδείγματα κώδικα για την αξιοποίηση των NPCs σε σύνθετα σενάρια, όπως η κίνηση σε προκαθορισμένο μονοπάτι, η παρακολούθηση ενός άλλου κινούμενου χαρακτήρα ή αντικειμένου κ.α. Τέλος, παρουσιάζονται παραδείγματα και σενάρια συντονισμένης ή ελεύθερης κίνησης πλήθους. (EL)

learningMaterial
bookChapter

ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΚΟΣΜΟΙ (EL)
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (EL)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (EL)
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ (EL)
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ (EL)
ΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (EL)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ (EL)
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (EL)
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (EL)
Computer Graphics (EN)
Computer Games (EN)
Cultural Heritage (EN)
Simulation (EN)
Social Media (EN)
Education (EN)
Animation (EN)
Virtual Reality (EN)
Virtual Worlds (EN)

Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)


Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (EL)
Hellenic Academic Libraries Link (EN)

2015



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.