This item is provided by the institution :
Hellenic Academic Libraries Link   

Repository :
Kallipos Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Επιχειρήσεις και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Businesses and Social Media (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

7 (EL)

2023-05-26T17:56:20Z


Στο 3o κεφάλαιο εξετάζεται η χρησιμότητα των ΜΚΔ για τις επιχειρήσεις, όπως επίσης τα οφέλη και τα μειονεκτήματα των ΜΚΔ για τις επιχειρήσεις. Αναλύεται ο κύκλος εμπλοκής των πελατών με το προϊόν στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως και οι λόγοι εμπλοκής. (EL)
Chapter 3 examines the usefulness of Social Media for businesses, as well as the benefits and disadvantages of Social Media for businesses. The cycle of customer involvement with the product on Social Media is analyzed as well as the reasons for involvement. (EN)




Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Creator: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Item type: Monograph
Scientific field: Information science, Marketing
Υear: 2023
Institution: Hellenic Academic Libraries Link
Collection : Kallipos Repository





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)