Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές (EL)
The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

4 (EL)

2023-05-26T18:10:08Z


Η Μονογραφία εξετάζει την επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και των ψηφιακών καινοτομιών, στις αγορές, στους καταναλωτές και στις επιχειρήσεις. Διερευνήθηκε μια ευρεία λίστα θεμάτων που αφορά το marketing κοινωνικής δικτύωσης, το mobile marketing, το viral marketing και τον αντίκτυπο στη διαφήμιση, την ενδυνάμωση της επωνυμίας, την αναζήτηση καταναλωτών και τη διαμόρφωση του προφίλ τους, το διαδικτυακό απόρρητο και τις διαδικτυακές κριτικές. Παράλληλα, εξετάστηκε ο αντίκτυπος των Social Media Marketing σε διάφορους κλάδους της οικονομίας, όπως ο τουρισμός, η υγεία, η πολιτική, η εκπαίδευση και η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού. Επιπλέον, εξετάζεται η αναδυόμενη περιοχή της διαφήμισης για κινητά, η οποία μπορεί να βελτιώσει περαιτέρω την ηλεκτρονική στόχευση. Η υιοθέτηση των έξυπνων κινητών από τους καταναλωτές αυξάνεται εκθετικά και προσφέρει στους εμπόρους πολλές νέες ευκαιρίες για προσέγγιση και εξυπηρέτηση πελατών. Ωστόσο, οι καταναλωτές είναι έτοιμοι για μάρκετινγκ μέσω των έξυπνων κινητών συσκευών τους; Μεταξύ των άλλων, η έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση της προθυμίας των καταναλωτών να δεχτούν μάρκετινγκ μέσω των Smartphones. Πολλά από τα δεδομένα των καταναλωτών μεταδίδονται σε πωλητές και μεγάλο μέρος της διαδικτυακής διαφήμισης μεταδίδεται στους καταναλωτές μέσω πλατφορμών, όπως η Google. Ενώ το λιανικό εμπόριο στο Διαδίκτυο έχει αναπτυχθεί ραγδαία, εξακολουθεί να έχει σχετικά μικρό μερίδιο των λιανικών πωλήσεων. Δεδομένης της αυξημένης διαθεσιμότητας λεπτομερών δεδομένων των καταναλωτών, διερευνάται η πώληση μέσω καναλιών, η οποία δίνει έμφαση στις στρατηγικές για τα διάφορα σημεία επαφής που οδηγούν σε μια συναλλαγή. Τέλος, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην κρίση της πανδημίας, οπότε αυξήθηκε η διείσδυση του Social Media Marketing σε επιχειρηματικές δραστηριότητες. Επισημαίνεται η σημαντικότητα της χρήσης επικοινωνιακών εργαλείων μάρκετινγκ, καθώς και του Social Media Marketing. (EL)
The Monograph examines the impact of digital marketing as well as digital innovations on markets, consumers and businesses. An extensive list of topics related to Social Media Marketing, mobile marketing, viral marketing and the impact on advertising, brand awareness, consumer search and profiling, online privacy and online reviews was explored. At the same time, the impact of Social Media Marketing on various sectors of the economy such as tourism, health, politics, education and human resource management was examined. In addition, the emerging area of mobile advertising is being considered, which can further improve online targeting. The adoption of smartphones by consumers is growing exponentially and offers marketers many new opportunities to reach out and serve customers. However, are consumers ready for marketing via their smartphones? Among other things, the research aims to investigate the willingness of consumers to accept marketing via Smartphones. Many of consumer data are transmitted to salespeople, and much of online advertising is transmitted to consumers through platforms such as Google. While online retail has grown rapidly, it still has a relatively small share of retail sales. Given the increased availability of detailed consumer data, channel sales are being explored, which highlights strategies for the various points of contact leading to a transaction. Finally, special attention has been paid to the crisis of the pandemic, therefore the penetration of Social Media Marketing in business activities has increased. The importance of the use of communication marketing tools as well as Social Media Marketing is pointed out. (EN)

V. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ::ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (EL)
V. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ::ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ::ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (EL)
V. ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ::ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ (EL)
V. LAW AND SOCIAL SCIENCES::ECONOMIC SCIENCES::BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING::MARKETING AND ADVERTISING (EN)
V. LAW AND SOCIAL SCIENCES::PSYCHOLOGY::CONSUMER PSYCHOLOGY::MARKETING AND ADVERTISING (EN)
V. LAW AND SOCIAL SCIENCES::ECONOMIC SCIENCES::BUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING (EN)

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (EL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο (EL)
Ιογενές μάρκετινγκ (EL)
Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Στρατηγική Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Ψηφιακή κοινωνία (EL)
Συμπεριφορά ηλεκτρονικού καταναλωτή (EL)
Ηλεκτρονικό WOM (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ (EL)
Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)
Μάρκετινγκ κινητών τηλεφώνων (EL)
Ηλεκτρονικές αγορές (EL)
e-Commerce (EN)
Mobile marketing (EN)
e-Marketing (EN)
on-line Shopping (EN)
Viral marketing (EN)
Digital society (EN)
e-WOM (EN)
Internet marketing (EN)
Social Media strategy (EN)
Social Media Marketing (EN)
Digital marketing (EN)
e-Consumer behavior (EN)



Επιχειρήσεις και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Businesses and Social Media
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»

Συμπεριφορά του καταναλωτή και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Consumer behavior and Social Media
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»

Ψηφιακό μάρκετινγκ Digital marketing
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»

Το μάρκετινγκ των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης Social Media Marketing
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»

Στρατηγικές μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Social Media Marketing strategies
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Social Media
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Κεφάλαιο
Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.