Στρατηγικές μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών   

Αποθετήριο :
Αποθετήριο «Κάλλιπος»   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικές μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (EL)
Social Media Marketing strategies (EN)

Σαμαντά, Ειρήνη (EL)
Samanta, Irene (EN)

7 (EL)

2023-05-26T18:02:44Z


Στο 6o κεφάλαιο αναλύονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Αρχικά αναλύονται τα συστήματα ταξινόμησης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και η σημαντικότητα των ΜΚΔ στις στρατηγικές των εμπορικών επωνυμιών. (EL)
Chapter 6 analyzes Social Media Marketing strategies. Initially, the social media classification systems and the importance of Social Media in branding strategies are analyzed. (EN)




Η επίδραση του Digital και του Social Media Marketing σε επιχειρήσεις και καταναλωτές The impact of Digital and Social Media Marketing on businesses and consumers
Δημιουργός: Samanta, Irene, Σαμαντά, Ειρήνη
Τύπος τεκμηρίου: Μονογραφία
Επιστημονικό πεδίο: Μάρκετινγκ, Επιστήμη πληροφόρησης
Χρονολογία : 2023
Φορέας: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκων Βιβλιοθηκών
Συλλογή: Αποθετήριο «Κάλλιπος»





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.