H συμβολή της συνέντευξης στη διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στις κρίσεις του 2023

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



H συμβολή της συνέντευξης στη διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στις κρίσεις του 2023 (EL)

Ταταρίδης, Γιάννης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-07-13


Μετά από τρεις ετήσιες παρατάσεις της θητείας των διευθυντών σχολικών μονάδων, το 2023 πραγματοποιήθηκε η διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, με βάση το ν.4823/2021, ο οποίος προβλέπει τέσσερα διαφορετικά κριτήρια: α) επιστημονική - παιδαγωγική συγκρότηση, β) διδακτική, συμβουλευτική-καθοδηγητική και διοικητική-υποστηρικτική εμπειρία, γ) αξιολόγηση και δ) προσωπικότητα και γενική συγκρότηση των υποψηφίων. Το τελευταίο κριτήρια αποτιμάται με τη διαδικασία της συνέντευξης των υποψηφίων από πενταμελές τοπικό συμβούλιο επιλογής το οποίο συγκροτείται με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης. Η παρούσα εργασία διερευνά τη συμβολή της συνέντευξης στη διαμόρφωση του τελικού αξιολογικού πίνακα υποψήφιων διευθυντών σχολικών μονάδων στις πέντε Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, επομένως συγκρίνει τη λειτουργία πέντε διαφορετικών τοπικών συμβουλίων επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων. (EL)


συνέντευξη (EL)
επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων (EL)
τοπικά συμβούλια επιλογής (EL)

Ελληνική γλώσσα

DUTH (EL)


2732-7442
Κείμενα Παιδείας; Αρ. 6 (2023) (EL)
Texts in Education; No. 6 (2023) (EN)

Copyright (c) 2023 Texts in Education (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.