δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Zantides, E. (2019). The scent of Typography in fragrance advertising. In Kourdis, E., Papadopoulou, M. and Kostopoulou, L. (eds.), The Fugue of the Five Senses and the Semiotics of the Shifting Sensorium/Selected Proceedings from the 11th International Conference of the Hellenic Semiotics Society, (pp. 254–265). Thessaloniki: The Hellenic Semiotics Society.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.