The scent of Typography in fragrance advertising

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Κτίσις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2019 (EL)

The scent of Typography in fragrance advertising

Zantides, Evripides

Kourdis, Evangelos
Kostopoulou, Loukia
Papadopoulou, Maria

Book

Fragrance advertising
Olfaction
Semiotic


Αγγλική γλώσσα

2019

Zantides, E. (2019). The scent of Typography in fragrance advertising. In Kourdis, E., Papadopoulou, M. and Kostopoulou, L. (eds.), The Fugue of the Five Senses and the Semiotics of the Shifting Sensorium/Selected Proceedings from the 11th International Conference of the Hellenic Semiotics Society, (pp. 254–265). Thessaloniki: The Hellenic Semiotics Society.
9786188218413

2019-01-22T05:54:26Z

Hellenic Semiotics Society



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.