Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/ouc   

Repository :
Digital Repository Kipseli   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank

Καλτσίδης, Γεώργιος Κ.

Kaltsidis, Georgios K.
Πιτέλης, Χρήστος

Μεταπτυχιακή Διατριβή

2011-05-15
2011-08-01
2011-08-01T10:12:37Z


Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, με άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους που αφορούν τις υπηρεσίες, τις τραπεζικές υπηρεσίες και τους καταναλωτές, την αφοσίωση των πελατών στις τραπεζικές υπηρεσίες και τέλος τον τραπεζικό κλάδο. Τα πρωτογενή στοιχεία συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, το οποίο διανεμήθηκε σε 82 πελάτες της τράπεζας Eurobank. Το βασικό συμπέρασμα της παρούσας εργασίας είναι ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι από τις τραπεζικές υπηρεσίες και η ικανοποίηση από τις συναλλαγές τους με την τράπεζα επηρεάζει θετικά την αγορά άλλων προϊόντων.
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
The aim of the present work is to study the marketing of services and the way with which this is applied in the banking branch and concretely in the bank of Eurobank. The methodology of work was supported by the collection primary and secondary data. Secondary data were collected through books articles in magazines but also through official network places that concern the services, the banking services and the consumers, the devotion of customers in the banking services and finally the banking branch. Primary elements were collected through the conduct of quantitative research, using as basic tool the questionnaire, which was distributed in 82 customers of Eurobank. The basic conclusion of present work is that the customers are satisfied by the banking services and the satisfaction from their transactions with the bank, influences positively the market of other products.


Μάρκετινγκ και τράπεζες
Eurobank
Μάρκετινγκ
Marketing





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)