Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής   

Repository :
Μέντορας  | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση (EL)

Γεωργαντά , Βασιλική

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-08-02


Η ένταξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαιδευτική πραγματικότητα είναι ένα ζήτημα που έχει απασχολήσει έντονα τα τελευταία χρόνια τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προκειμένου οι πολίτες της να αποκτήσουν επαρκείς ψηφιακές δεξιότητες. Ολοένα και περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν υιοθετήσει την εισαγωγή και ενσωμάτωση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα εκπαιδευτικά τους συστήματα, γεγονός που θεωρήθηκε ως λογική συνέχεια της διαδικασίας ενσωμάτωσής τους στις σύγχρονες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες. Συνακόλουθα, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να αντιμετωπίσει τους/τις μαθητές/τριες του σήμερα ως Ευρωπαίους πολίτες, προκειμένου αυτοί να εξοικειωθούν άμεσα και δημιουργικά με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα και να ενταχθούν λειτουργικά και ουσιαστικά σε αυτήν. Προκειμένου να είναι αποτελεσματική αυτή η προσαρμογή, προβάλει ως επιτακτική ανάγκη η καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων, που χρειάζεται να ξεκινήσει έγκαιρα και μέσα από ένα δομημένο εκπαιδευτικό σύστημα από το επίπεδο της βασικής εκπαίδευσης. Η παραπάνω προβληματική αποτέλεσε την αφόρμηση για τη διεξοδική διερεύνηση των αποφάσεων και των δράσεων του ελληνικού Υπουργείου Παιδείας που σχετίζονται με την εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και την πορεία για την υλοποίηση του οράματος του ψηφιακού σχολείου. (EL)


Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (EL)
Τ.Π.Ε. (EL)
ψηφιακές δεξιότητες (EL)
Ευρωπαϊκή Ένωση (EL)

Greek

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 21 Αρ. 1 (2023): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 155-169 (EL)
Mentor; Vol. 21 No. 1 (2023): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 155-169 (EN)

Copyright (c) 2023 Mentor (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)