Διαχείριση της εκπαιδευτικής αλλαγής υπό το πρίσμα της σχολικής διοίκησης: μία πρόταση εφαρμογής σε επίπεδο σχολικής μονάδας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής   

Αποθετήριο :
Μέντορας  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαχείριση της εκπαιδευτικής αλλαγής υπό το πρίσμα της σχολικής διοίκησης: μία πρόταση εφαρμογής σε επίπεδο σχολικής μονάδας (EL)

Μακρή, Αγορίτσα Θωμά
Νίνου, Βασιλική
Μουστακάκη, Γεωργία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-12-16


Το παρόν άρθρο στο πρώτο μέρος του επιχειρεί να παρουσιάσει με την αξιοποίηση της ελληνικής και της διεθνούς βιβλιογραφίας τη σημασία της επιτυχημένης διαχείρισης αλλαγής στο ελληνικό εκπαιδευτικό συγκείμενο, αναλύοντας τα βασικά της χαρακτηριστικά, τον κομβικό ρόλο του σχολικού και εκπαιδευτικού ηγέτη όπως και ορισμένα από τα μοντέλα διαχείρισης αλλαγής που έχουν εφαρμοσθεί διεθνώς. Στη συνέχεια το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην πρακτική εφαρμογή της εκπαιδευτικής αλλαγής μέσω της αξιοποίησης ενός ευρέως διαδεδομένου μοντέλου διαχείρισης αλλαγής και της εφαρμογής των τριών σταδίων του σε ένα 7/θέσιο σχολείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Κρήτης, με επίκεντρο τη δράση της διευθύντριας - σχολικής ηγέτιδας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα χαμηλά μαθησιακά αποτελέσματα που προέκυψαν στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας και των Μαθηματικών. Η παρούσα εργασία κρίνεται χρήσιμη, καθώς επιχειρεί να συγκεράσει τη θεωρητική προσέγγιση με την πρακτική εφαρμογή και απευθύνεται σε ηγετικά στελέχη της εκπαίδευσης, ερευνητές του επιστημονικού πεδίου και αρμόδιους για τη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής. (EL)


Διαχείριση εκπαιδευτικής αλλαγήςκπαιδευτική αλλαγή (EL)
Σχολικός ηγέτης (EL)
Μοντέλα διαχείρισης αλλαγής (EL)
Καινοτομία (EL)

Ελληνική γλώσσα

Ιντσιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (EL)


2529-1211
Μέντορας; Τόμ. 22 Αρ. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 233-267 (EL)
Mentor; Vol. 22 No. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ; 233-267 (EN)

Copyright (c) 2024 Mentor (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.