Συστήματα διαμοιρασμού λαφύρων σε μαζικά παιχνίδια ρόλων για πολλούς παίκτες (MMORPG) : μια μελέτη στα πλαίσια του παιχνιδιού World of Warcraft (WoW)

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Loot distribution systems in massively multiplayer online role-playing games : a study in the context of World of Warcraft (EL)
Συστήματα διαμοιρασμού λαφύρων σε μαζικά παιχνίδια ρόλων για πολλούς παίκτες (MMORPG) : μια μελέτη στα πλαίσια του παιχνιδιού World of Warcraft (WoW) (EL)

Κανέλλης, Νικόλαος

Τσαγκαράκης, Μανώλης
Kanellis, Nikolaos
Γιαννακόπουλος, Νικόλαος
Δημαρά, Ευθαλία

Thesis (EL)

2018-10-31
2019-02-01T20:39:07Z


Τα σύγχρονα διαδικτυακά παιχνίδια προσφέρουν προσχεδιασμένους εικονικούς κόσμους, μέσα στους οποίους οι παίκτες πλοηγούνται και προσπαθούν να επιτύχουν τους στόχους τους. Στο World of Warcraft, ένα από τα δημοφιλέστερα Μαζικά Διαδικτυακά Παιχνίδια Ρόλων Πολλαπλών Παικτών, παίκτες από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές συνυπάρχουν και αλληλεπιδρούν μέσα στον ίδιο εικονικό κόσμο και σχηματίζουν μεγάλες ομάδες που αποκαλούνται guilds, με σκοπό να υπερνικήσουν τις δυσκολότερες προκλήσεις που προσφέρει το παιχνίδι. Ο τρόπος με τον οποίο τα guilds μοιράζουν τις ανταμοιβές (λάφυρα) που αποκτούν από αυτές τις προκλήσεις στα μέλη τους αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ζητήματα στα πλαίσια αυτών των παιχνιδιών, και οι παίκτες έχουν διαμορφώσει διάφορα συστήματα κατανομής λαφύρων για να το αντιμετωπίσουν με αποδεκτό και αποτελεσματικό τρόπο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζουμε κάποια από αυτά τα συστήματα από τη σκοπιά της θεωρίας των εικονικών οικονομικών, και προσπαθούμε να αξιολογήσουμε και να συγκρίνουμε την επίδρασή τους στην απόδοση των guilds, χρησιμοποιώντας μια διαδικασία προσομοίωσης σε συνδυασμό με την ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία. (EL)
Modern online games feature pre-designed virtual worlds that players navigate to pursue their goals. In World of Warcraft, one of the most popular Massively Multiplayer Online Role-Playing Games, players from different geographic regions navigate the same virtual world and interact with each other, forming large groups called guilds to overcome the hardest challenges the game has to offer. The question of how to distribute the rewards of these challenges (loot in game parlance) is one of the most interesting issues in that context, and players have developed several loot distribution systems to resolve it in a mutually acceptable and effective way. In this dissertation we examine some of these systems from the perspective of virtual economics theory, and we attempt to evaluate and compare their impact on the guilds’ performance, using a simulation process to expand on the available literature. (EL)


Εικονικές οικονομίες (EL)
Simulation (EL)
Virtual economies (EL)
Διαδικτυακά παιχνίδια (EL)
Προσομοίωση (EL)
Online gaming (EL)
MMORPGs (EL)
794.84 (EL)


0 (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)