Δουλεύοντας με παιδιά στα νηπιαγωγεία των ΚΥΤ και Κέντρων Φιλοξενίας Προσφυγών : προτάσεις δραστηριοτήτων για την ενίσχυση του προφορικού λογού και την εξοικείωση με το γραπτό λόγο

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δουλεύοντας με παιδιά στα νηπιαγωγεία των ΚΥΤ και Κέντρων Φιλοξενίας Προσφυγών : προτάσεις δραστηριοτήτων για την ενίσχυση του προφορικού λογού και την εξοικείωση με το γραπτό λόγο (EL)
Working with children in kindergartens of Reception and Identification Centers and Refugee Accommodation Centres : proposal for activities to support oral communication and to enhance early literacy (EN)

Στελλάκης, Νεκτάριος (EL)
Σπηλιοπούλου, Γεωργία (EL)

Stellakis, Nektarios (EN)
Spiliopoulou, Georgia (EN)

2020-12 (EN)
2021-03-01T09:22:35Z (EN)


Το εγχειρίδιο «Δουλεύοντας με παιδιά στα νηπιαγωγεία των ΚΥΤ και Κέντρων Φιλοξενίας Προσφυγών: προτάσεις δραστηριοτήτων για την ενίσχυση της επικοινωνίας στην τάξη και την εξοικείωση των παιδιών με το γραπτό λόγο» είναι αποτέλεσμα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων “Early Childhood Program on Greek lslands” [ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΛΚΕ Παν. Πατρών: 80920 180550] και “Building Bridges - Bridging the gap: Supporting wellbeing, learning, development and integration of young refugees and migrant children in Greece” [ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΛΚΕ ΠΠ: 80441] που υλοποιήθηκαν από το Πανεπιστήμιο Πατρών με χρηματοδότηση από τους Οργανισμούς “Open Society Foundation” και “lnternational Step by Step Association” κατά τα έτη 2020 - 2018. (EL)


Γραπτός λόγος (EL)
Προσχολική εκπαίδευση (EL)
Προφορικός λόγος (EL)
Εκπαίδευση προσφύγων (EL)
Preschool education (EN)
Written discourse (EN)
Refugee education (EN)
Oral discourse (EN)

Πανεπιστήμιο Πατρών (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.