δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η εφαρμοσιμότητα των προγραμμάτων STEM στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : μια εμπειρική μελέτη
(EL)
The applicability of STEM programs in primary education : an empirical study
(EL)
Η εξέλιξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) έχει διαμορφώσει νέα δεδομένα και νέες τάσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τάση της εκπαίδευσης του 21ου αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο, αποτελεί η εκπαίδευση βασισμένη στη μεθοδολογία STEM, που στηρίζεται στους τομείς της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (Science, Technology, Engineering, Mathematics – STEM) και ενοποιεί τα τέσσερα αυτά γνωστικά αντικείμενα. Πολλές έρευνες έχουν αναδείξει τη συνεισφορά της εκπαίδευσης με μεθοδολογία STEM στην ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων των μαθητών, γι’ αυτό και τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή της εκπαιδευτικής κοινότητας προς τους τομείς του STEM και στην εκπαίδευση βάση αυτής της μεθοδολογίας. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να αναδείξει σε τι βαθμό είναι εφικτή η εφαρμοσιμότητα των προγραμμάτων STEM στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ουσιαστικά, πόσο εύκολα και χωρίς προβλήματα καθίσταται δυνατό το να εφαρμοστεί η μεθοδολογία STEM στην σύγχρονη εκπαιδευτική καθημερινότητα, στις σημερινές τάξεις των σχολικών μονάδων.
(EL)
The evolution of Information and Communication Technologies (ICT) has formed new data and new trends in the educational process. 21st century education is a global trend based on STEM methodology, which is based on the fields of Science, Technology, Engineering and Mathematics (Science, Technology, Engineering, Mathematics - STEM) and integrates these four cognitive objects. Many studies have highlighted the contribution of STEM methodology education to the development of students' important skills, which is why in recent years there has been a shift in the STEM education community to education based on this methodology. The purpose of this study was to highlight the feasibility of STEM programs in primary education. What is finally to be ascertained is how easily and without problems the STEM methodology can be applied in the educational everyday life, in the classrooms of the school units today.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.