Αξιοποίηση τεχνολογιών κοινωνικής δικτύωσης

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιοποίηση τεχνολογιών κοινωνικής δικτύωσης (EL)

Λαδοπούλου, Αγγελική
Κατσαρούπα, Παναγιώτα
Ζερβού, Αγγελική

Χαλκιόπουλος, Κωνσταντίνος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2016-09-21T05:24:35Z
2015-12-01


Είναι προφανές πως η οικονομική κρίση επηρεάζει όλους τους τομείς τις οικονομίας μιας χώρας. Στην σύγχρονη εποχή, παρουσιάζεται μείωση των οικονομικών απολαβών των εταιρειών επειδή δεν λειτουργούν σωστά. Κρίνεται απαραίτητο να δουλέψουν πολύ σκληρά για να έχουν επιτυχία στην αγορά στην οποία ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό και επίσης παρουσιάζει αργή ανάπτυξη. Οι προμηθευτές που υπάρχουν στην αγορά έχουν σαν στόχο την ικανοποίηση των πελατών τους με βάση τις ανάγκες τους. Αυτό σημαίνει ότι η επιλογή του κατάλληλου προμηθευτή αφορά τις υψηλές προσδοκίες που έχουν οι αγοραστές και σχετίζονται με την ποιότητα και το κόστος του προϊόντος. Έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, έδειξαν ότι οι εταιρείες για να έχουν την καλύτερη απόδοση θα πρέπει να παρέχουν στους πελάτες τους τις καλύτερες προσφορές οι οποίες θα είναι ανταγωνιστικές στην αγορά και θα έχουν σαν αποτέλεσμα την ικανοποίηση τους.
It is obvious that the economic crisis is affecting all sectors of the economy of a country. In modern times, presented lower financial earnings for airlines because they are not working properly. It is necessary to work very hard to become successful in the market in which competition is very tough and at home and abroad and also shows slow growth. The suppliers in the market to bring about the satisfaction of their customers based on their needs. This means that the selection of the appropriate vendor regards the high expectations of the customers are related to the quality and cost of the product. Investigations carried out showed that for companies to have better performance should give their customers the best deals that are competitive in the market and result in their satisfaction.


Internet
Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)