θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι το μάρκετινγκ των πόλεων. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το μάρκετινγκ των πόλεων. Περιγράφεται ο τρόπος για την ανάπτυξη μίας στρατηγικής για την προβολή της πόλης, καθώς και πως αυτή μπορεί να καταστεί αποτελεσματική. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζεται μία στρατηγική μάρκετινγκ για την προώθηση 6 πόλεων. Πρόκειται για τρεις πόλεις του εσωτερικού και τρεις του εξωτερικού. Το τρίτο κεφάλαιο αποτελεί την πρώτη έρευνα στην οποία γίνεται η σύγκριση μεταξύ των πόλεων, για την αποτελεσματική ή όχι εφαρμογή του μάρκετινγκ. Παράλληλα περιγράφονται και δύο κλάδοι της οικονομίας και πως αυτοί σχετίζονται με την προβολή και ανάπτυξη μίας πόλης. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθεται έρευνα από χορηγούς του Δήμου Πατρέων, προκειμένου να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του μάρκετινγκ της πόλης. Τέλος, εξάγονται τα απαραίτητα από την πτυχιακή μας εργασία συμπεράσματα.