Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής διαχείρισης αιτημάτων στα κέντρα πληροφορικής και νέων τεχνολογιών

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής διαχείρισης αιτημάτων στα κέντρα πληροφορικής και νέων τεχνολογιών (EL)

Βατίδη, Κωνσταντίνα
Πτερνέα, Αθηνά

Γιωτόπουλος, Κωνσταντίνος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2015-07-01
2016-09-22T08:47:52Z


Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάλυση και την αξιολόγηση ενός ιστότοπου που διαχειρίζεται διάφορα αιτήματα. Σκοπός μας ήταν να αναφερθούμε στα συστήματα διαχείρισης αιτημάτων, που ενσωματώνουν όλες τις απαραίτητες λειτουργίες και ευκολίες, τόσο για τον απλό χρήστη-επισκέπτη, όσο και για τον διαχειριστή-ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας. Το λογισμικό πάνω στο οποίο βασιστήκαμε είναι το OsTicket, το οποίο είναι γραμμένο σε γλώσσα scripting PHP, είναι σχεδιασμένο στο σύστημα διαχείρισης σχεσιακών βάσεων δεδομένων MySQL για τη διαχείριση των πληροφοριών και των δεδομένων που απαιτούνται για τη λειτουργία της σελίδας και «τρέχει» πάνω στο διακομιστή του λογισμικού Apache Server.


Διαδίκτυο (EL)
Σχεδιασμός ιστοσελίδας (EL)
Γλώσσες προγραμματισμού (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)