Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάλυση και την αξιολόγηση ενός ιστότοπου που διαχειρίζεται διάφορα αιτήματα. Σκοπός μας ήταν να αναφερθούμε στα συστήματα διαχείρισης αιτημάτων, που ενσωματώνουν όλες τις απαραίτητες λειτουργίες και ευκολίες, τόσο για τον απλό χρήστη-επισκέπτη, όσο και για τον διαχειριστή-ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας. Το λογισμικό πάνω στο οποίο βασιστήκαμε είναι το OsTicket, το οποίο είναι
γραμμένο σε γλώσσα scripting PHP, είναι σχεδιασμένο στο σύστημα διαχείρισης σχεσιακών βάσεων δεδομένων MySQL για τη διαχείριση των πληροφοριών και των δεδομένων που απαιτούνται για τη λειτουργία της σελίδας και «τρέχει» πάνω στο διακομιστή του λογισμικού Apache Server.