ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (EL)

Τσιράκη, Μαρία
Κωνσταντινίδη, Αμαλία

Γιωτόπουλος, Κωνσταντίνος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2021-10-15T08:17:35Z
2020


Στις σημερινές συνθήκες που επικρατούν στον κόσμο των επιχειρήσεων η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Το διαδίκτυο από μόνο του πλέον παρέχει τεράστια οφέλη και αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μεταξύ των επιχειρήσεων. Η ανάπτυξη αυτή οδήγησε σταδιακά στην ανάπτυξη ενός τομέα μάρκετινγκ , το ψηφιακό μάρκετινγκ , για το οποίο την τελευταία δεκαετία δημιουργήθηκε η ανάγκη για μελέτη του. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στο να εξετάσει την έννοια του ψηφιακού μάρκετινγκ και να βοηθήσει στη κατανόηση του. Γίνεται αναφορά στην πορεία του μέσα στον χρόνο και παρατίθενταιοιδιαφορές των μεθόδων και τακτικών που προκύπτουν από την σύγκριση του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ , ενώ αναλύεται και η συμβολή του στον κόσμο των επιχειρήσεων. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στο μείγμα μάρκετινγκ και εξετάζονται τα διαφορετικά εργαλεία για την καλύτερη απόδοση του ψηφιακού μάρκετινγκ , όπως το Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου , η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης(SEO).Επίσης, παρουσιάζονται τα προγράμματα Analytics , τα οποία χρησιμοποιούνται στην διαδικασία μέτρησης και καταγραφής της διαδικτυακής απόδοσης του ψηφιακού μάρκετινγκ.Εν κατακλείδι, γίνεται μια μελέτη για τις στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις του νομού Αχαΐας που παράγουν τοπικά προϊόντα , ως παράδειγμα εφαρμογής του ψηφιακού μάρκετινγκ. (EL)


Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)

Πανεπιστήμιο Πάτρας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.