Ο Ρόλος του Ψηφιακού Marketing στη διαμόρφωση Εταιρικής Εικόνας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο Ρόλος του Ψηφιακού Marketing στη διαμόρφωση Εταιρικής Εικόνας (EL)

Μαρή, Ελένη

Γατομάτης, Παναγιώτης

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2022-01-24T08:37:21Z
2022



Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)

Πανεπιστήμιο Πάτρας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.