Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ)

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) (EL)

Παπιδάκη, Σοφία
Μπουγάδη, Βασιλική

Βαλσάμη, Ουρανία

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2021-09-02T07:27:10Z
2020


Η παρούσα εργασία διερευνά θεωρητικά το ρόλο του Κοινωνικού Λειτουργού στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) ενώ παράλληλα γίνεται εστιασμένη χαρτογράφηση πλέον του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου για ζητήματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) έτσι όπως έχει διαμορφωθεί στην ελληνική επικράτεια. Επιπρόσθετα, διερευνώνται με εμπειρική έρευνα οι απόψεις και η νοηματοδότηση των Κοινωνικών Λειτουργών αναφορικά με τον ρόλο τους στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης τη σχολική περίοδο 2017-2018 αλλά και όσων εργάστηκαν σε ΣΜΕΑΕ κατά το παρελθόν. Είναι τα καθήκοντα τους συμβατά με το καθηκοντολόγιο; Είναι ικανοποιημένοι από τις αρμοδιότητες τους; Πως αντιλαμβάνονται το ρόλο τους και τι ποιοτικές δυσκολίες αντιμετωπίζουν σε σχέση με την άσκηση των καθηκόντων τους; Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα που απαντώνται. Το 68% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε πως τα καθήκοντα του είναι αυτά που πιστεύει ότι θα έπρεπε να έχει ενώ το 71% την ίδια στιγμή πιστεύει πως τα καθήκοντα που έχει ή είχε αναλάβει είναι σύμφωνα με το Καθηκοντολόγιο. Τέλος, στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της έρευνας οι ερωτηθέντες δίνουν έμφαση στη διεπιστημονική συνεργασία αλλά και στην ανάγκη να είναι ρόλος τους ξεκάθαρος στο λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό, καθώς και να γίνουν μόνιμοι διορισμοί. (EL)


Σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (EL)

Πανεπιστήμιο Πάτρας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.