δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στις startup επιχειρήσεις
The role of digital marketing in startup businesses
Η παρούσα εργασία έχει θέμα τον ρόλο που διαδραματίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ στις startup επιχειρήσεις . Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις, ειδικά στη σημερινή εποχή λόγω του αυξημένου επιπέδου ψηφιοποίησης και έχει γίνει σημαντικός παράγοντας για τις επιχειρήσεις για τη βελτίωση και την εφαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ τους.
Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε πέντε μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια σύντομη αναφορά στο έκαστο κεφάλαιο καθώς και στους στόχους της εν λόγω εργασίας. Στο δεύτερο και το τρίτος μέρος, το οποίο αποτελεί́ το γενικό́ μέρος της εργασίας, αναφέρεται στα βασικές αρχές των νεοσύστατων επιχειρήσεων και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Στο τέταρτο μέρος γίνεται αναλυτική αναφορά στις διάφορες στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που δύναται να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις και το πέμπτο μέρος αναφέρει τα συμπεράσματα της εν λόγω εργασίας.
Η εργασία συγκεκριμένα βοήθησε στην κατάληξη ορισμένων συμπερασμάτων για τις στρατηγικές το μάρκετινγκ του ψηφιακού μάρκετινγκ και πως μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση επιχειρηματικών σχέσεων των νεοσύστατων επιχειρήσεων. Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ αναγνωρίζεται πράγματι ως ένας δημιουργικός και αποτελεσματικός τρόπος απόκτησης, διατήρησης και δημιουργίας σχέσεων με τους πελάτες. Τα διαδικτυακά κανάλια και πλατφόρμες έχουν αναγνωριστεί ως τα πιο ωφέλιμα για τις νεοφυείς επιχειρήσεις.
This study refers to the role that digital marketing plays in startup companies. Digital marketing is essential for start-ups, especially in today's era, due to the increased level of digitization and has become an important factor for businesses to improve and implement their marketing strategies.
This study is divided into five parts. In the first part, a brief reference is made to each chapter as well as the objectives of the study in question. In the second and third part, which is the general part of the study, it refers to the basic principles of start-ups and digital marketing. In the fourth part, a detailed reference is made to the various digital marketing strategies that businesses can follow, and the fifth part reports the conclusions of the work in question.
The study specifically helped to reach some conclusions about the marketing strategies of digital marketing and how they can contribute to the increase of business relationships of newly established companies. The study concludes that digital marketing is indeed recognized as a creative and effective way of acquiring, maintaining and building relationships with customers. Online channels and platforms have been identified as the most beneficial for startups.
Humanities and the Arts ▶ Arts (arts, history of arts, performing arts, music) Ιστορία της τέχνης
(EL)
Humanities and the Arts ▶ History and Archaeology Αρχαιολογία
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.