Η φέτα για την ελληνική κοινωνία αποτελεί αναπόσπαστο υλικό της καθημερινής μας διατροφής και είναι καθολικά συνδεδεμένη με το ευ ζην και την καλή υγεία των ανθρώπων. Επιπρόσθετα, τόσο η εμπορία της φέτας όσο και η παραγωγή της συμβάλουν σημαντικά στην ελληνική οικονομία.
Κύριος στόχος της διατριβής αυτής, είναι να αναδείξουμε τα προαναφερθέντα στοιχεία καθώς επίσης και να μελετήσουμε τη συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού/καταναλωτή του πολεοδομικού συστήματος του νομού της Αιτωλοακαρνανίας. Η διατριβή ολοκληρώθηκε με το στάδιο της ποιοτικής έρευνας και η μελέτη έγινε με βάση πρωτογενή στοιχεία. Το στάδιο της ποιοτικής έρευνας αφορά την υλοποίησή της μέσα από συζητήσεις και πληροφορίες ατόμων που προέρχονται από το χώρο της εστίασης και στην οποία έλαβαν μέρος 25 καταναλωτές.
For Greek society, feta cheese is an integral part of our daily diet and is universally connected to people's well-being and good health. Additionally, both the marketing of feta and its production contribute significantly to the Greek economy.
The main objective of this thesis is to highlight the above-mentioned elements as well as to study the behavior of the purchasing public/consumer of the urban planning system of the prefecture of Etoloakarnania. The thesis was completed with the qualitative research stage and the study was based on primary data. The stage of the qualitative research concerns its implementation through discussions and information of people coming from the catering sector and in which 25 consumers took part.