Η παρούσα εργασία θα ξεκινήσει με την εισαγωγή στο μάρκετινγκ έτσι ώστε ο
αναγνώστης της εργασίας να έχει ενημερωθεί πριν την εξέλιξη του, το ηλεκτρονικό
μάρκετινγκ. Έτσι θα αναφερθεί τόσο η έρευνα όσο και η φύση του μάρκετινγκ όσο και η
εξέλιξη του μάρκετινγκ. Στην συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο θα μελετηθεί το
θεωρητικό πλαίσιο του ψηφιακού μάρκετινγκ με λεπτομέρεια. Έτσι θα μελετηθεί το
μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, το
μάρκετινγκ μέσα από κινητές συσκευές, το μεταδοτικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ μέσα
από το δίκτυο συνεργατών.
Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας θα μελετηθούν οι στρατηγικές του ψηφιακού
μάρκετινγκ. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό τομέα
του ψηφιακού Μάρκετινγκ. Έτσι το ΄τέταρτο κεφάλαιο θα είναι αφιερωμένο στις καλές
πρακτικές που θα πρέπει να έχει μια εταιρεία στα Social Media για να αναπτυχθεί.
Στο πέμπτο κεφάλαιο θα αναλυθεί η μεθοδολογία της μελέτης περίπτωσης και στο 6 ο
κεφάλαιο θα αναλυθεί η Alouette S.A. εστιάζοντας στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τις
τεχνικές του. Μάλιστα, στο 8 ο κεφάλαιο θα αναπτυχθεί ένα προτεινόμενο σχέδιο
ψηφιακού μάρκετινγκ για την συγκεκριμένη εταιρεία εφαρμόζοντας το θεωρητικό
πλαίσιο που το διέπει. Τέλος η εργασία θα ολοκληρωθεί με χρήσιμα συμπεράσματα και
τις απαντήσεις των ερευνητικών ερωτημάτων.
This paper will begin with the introduction to marketing so that o
reader of the work to be informed before its development, the electronic
marketing. Thus both research and the nature of marketing will be mentioned as well as the
marketing evolution. Then, in the second chapter, it will be studied
theoretical framework of digital marketing in detail. This is how it will be studied
email marketing, social media marketing, the
mobile marketing, broadcast marketing, media marketing
from the partner network.
In the third chapter of the paper, digital strategies will be studied
marketing. Social Media is a particularly important area
of digital marketing. So the fourth chapter will be dedicated to the good ones
practices that a company should have in Social Media to grow.
In the fifth chapter the methodology of the case study will be analyzed and in the 6th
chapter will analyze Alouette S.A. focusing on Digital Marketing and
his techniques. In fact, in the 8th chapter a proposed plan will be developed
digital marketing for the specific company by applying the theoretical
framework that governs it. Finally, the work will be concluded with useful conclusions and
the answers to the research questions.