Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) είναι ο τρόπος με τον οποίο όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αναπτύσσονται στην παγκόσμια αγορά, ειδικά μετά την πανδημία Covid 19. Παρά τα σημαντικά πλεονεκτήματα, αυτής της μορφής εμπορίου, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις είναι αντιμέτωπες και με σημαντικές δυσκολίες οι οποίες κυρίως αφορούν την τεχνογνωσία και τους πόρους που απαιτούνται για μια επιτυχημένη στρατηγική στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το ψηφιακό μάρκετινγκ, η βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπής και η εμπειρία χρήστη, είναι κάποια από τα μέσα που διαθέτουν οι επιχειρήσεις για να αναπτυχθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και θα αναλυθούν στην παρούσα διπλωματική. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι στρατηγικές και τα εργαλεία των κλάδων αυτών και η επίδραση τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ώστε να εξαχθούν πολύτιμα συμπεράσματα για τη σχέση τους και καλές πρακτικές που θα διευκολύνουν τους επαγγελματίες του χώρου.
E-commerce is the way more and more businesses are growing in the global market, especially after the Covid 19 pandemic. Despite the significant advantages of this form of commerce, professionals and businesses are also faced with considerable difficulties, mainly related to the expertise and resources required for a successful e-commerce strategy. Digital marketing, conversion rate optimization and user experience are some of the tools available to businesses to grow in e-commerce and will be analyzed in this thesis. More specifically, the strategies and tools of these disciplines and their impact on e-commerce will be analyzed in order to draw valuable conclusions about their relationship and good practices that will facilitate professionals in the field.