This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ηλεκτρονικό εμπόριο : μελέτη περιπτώσεων πετυχημένων marketplaces
E-commerce : case study of successful marketplaces

Μάρκελλου, Άννα
Δανίκα, Δέσποινα
Τσάνε, Αγγελική

Tsane, Aggeliki
Markellou, Anna
Danika, Despoina

2023-05-03
2023-06-15T08:10:04Z


Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη σύγχρονη εποχή, οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω διαδικτύου και μέσα από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα σύνηθες φαινόμενο. Η εν λόγω μελέτη παρουσιάζει κατόπιν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Η βιβλιογραφική παρουσίαση του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ιδιαίτερα κρίνουσα την εποχή που διανύουμε, καθώς μετά το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης, της πανδημίας του covid - 19, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλη την υφήλιο, γνώρισε αλματώδη αύξηση. Στη συνέχεια, στο ερευνητικό μέρος παρουσιάζονται ως μελέτες περίπτωσης δύο ευρείας χρήσης ηλεκτρονικά καταστήματα το Skroutz και το Amazon. Δίνονται πληροφορίες για το εσωτερικό και το εξωτερικό επιχειρησιακό περιβάλλον, τον τρόπο λειτουργίας τους, τις προσφορές τους προς τους καταναλωτές και το περιβάλλον του διαδικτυακού τους ιστοχώρου.
The aim of this paper is to present the e-commerce sector. In the modern age, online shopping through the internet and through social networking platforms is a common phenomenon. This study presents, following the bibliographic review, e-commerce and online stores. The bibliographic presentation of e-commerce is particularly critical in the era we are going through, as after the outbreak of the health crisis, the covid-19 pandemic, e-commerce, both in Greece and around the world, experienced a leap forward. Then, in the research part, two widely used online stores, Skroutz and Amazon, are presented as case studies. Information is given on the internal and external business environment, how they operate, their offers to consumers and their website environment.


Skroutz
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Amazon
Ηλεκτρονικό κατάστημα


Attribution 3.0 United States
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)