The role of online reviews and social media in hotel selection

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος των διαδικτυακών κριτικών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατά την επιλογή των ξενοδοχείων
The role of online reviews and social media in hotel selection

Χατζηπούφλη, Σμαράγδα

Chatzipoufli, Smaragda

2023-06-16
2023-06-19T08:41:09Z


In today's rapidly changing digital environment, the hotel industry has had to adapt to new strategies to attract and retain customers. Digital marketing has become a critical tool for hotels to reach customers, differentiate themselves from competitors and drive business growth. This thesis provides a comprehensive analysis of consumer behavior regarding digital marketing in the hotel industry, examining the impact of online reviews and ratings, social media and online promotions. The thesis uses secondary and primary research methods, including a review of existing literature and a questionnaire to collect data from hotel guests. The research findings highlight the effectiveness of digital marketing strategies to enhance customer experience and drive business growth. The thesis provides practical recommendations and best practices for hotels to effectively leverage digital marketing to differentiate themselves from competitors and improve the customer experience.
Στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, η ξενοδοχειακή βιομηχανία έπρεπε να προσαρμοστεί σε νέες στρατηγικές για την προσέλκυση και τη διατήρηση πελατών. Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει ένα κρίσιμο εργαλείο για τα ξενοδοχεία για να προσεγγίσουν πελάτες, να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές και να προωθήσουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Αυτή η διπλωματική εργασία παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ στον ξενοδοχειακό κλάδο, εξετάζοντας τον αντίκτυπο των διαδικτυακών κριτικών και αξιολογήσεων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των διαδικτυακών προωθήσεων. Η διπλωματική εργασία χρησιμοποιεί μεθόδους δευτερογενούς και πρωτογενούς έρευνας, συμπεριλαμβανομένης της ανασκόπησης της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και ενός ερωτηματολογίου για τη συλλογή δεδομένων από πελάτες του ξενοδοχείου. Τα ευρήματα της έρευνας υπογραμμίζουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών και την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Η διπλωματική εργασία παρέχει πρακτικές συστάσεις και βέλτιστες πρακτικές για τα ξενοδοχεία ώστε να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το ψηφιακό μάρκετινγκ για να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών.


Hotels
Ξενοδοχεία
Reviews
Κριτικές πελατών
Μάρκετινγκ
Online marketing
Marketing


http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)