Στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο. Το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ο τύπος μάρκετινγκ που δημιουργεί αναγνώριση, δράση και ευαισθητοποίηση για κάθε επιχείρηση και προϊόν. Σήμερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται ως εργαλείο μάρκετινγκ για την προσέγγιση των πελατών με διαφορετικό τρόπο.
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Το επίκεντρο αυτής της διατριβής είναι η μελέτη και ο προσδιορισμός των πλεονεκτημάτων του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στον σημερινό σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων για να τραβήξουν την προσοχή των πελατών-στόχων τους προς τα προϊόντα τους.
Η παρούσα διπλωματική εργασία θα προσπαθήσει να βρει απαντήσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων στις σύγχρονες επιχειρήσεις με διάφορες μεθόδους και διαφορετικές πηγές. Τα πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων συγκρίνονται με τη θεωρία του μάρκετινγκ.