δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ο ψηφιακός ηγέτης και ο ρόλος του στα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα : μελέτη στα ΑΕΙ Πελοποννήσου
The digital leader and his role in higher education institutions : study at universities of Peloponnese
Η διατριβή εστιάζει στην εξέλιξη της ψηφιακής ηγεσίας στο πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ερευνώντας τα διάφορα στυλ ηγεσίας και τις αντίστοιχες δεξιότητες που απαιτούνται από τους ψηφιακούς ηγέτες. Με βάση την εξέλιξη της τεχνολογίας, εξετάζει πώς η ψηφιακή μεταμόρφωση επηρεάζει την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τον ρόλο των ηγετών σε αυτό το πλαίσιο.
Η διατριβή αναλύει τα διάφορα στυλ ψηφιακής ηγεσίας και την επίδρασή τους στο περιβάλλον της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εστιάζει στις ικανότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική ψηφιακή ηγεσία, συμπεριλαμβάνοντας την ικανότητα να προωθείται η καινοτομία, να δημιουργείται ένα ενθαρρυντικό περιβάλλον ψηφιακής μάθησης και να αναπτύσσονται οι δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας.
Με βάση εκτενή ερευνητικά δεδομένα και αναλύσεις, η διατριβή εξετάζει τη σύγχρονη εικόνα της ψηφιακής ηγεσίας στο πεδίο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, προσδιορίζοντας τις βέλτιστες πρακτικές και προτείνοντας στρατηγικές για την ανάπτυξη επιτυχημένων ψηφιακών ηγετών σε αυτό το περιβάλλον.
This thesis focuses on the evolution of digital leadership in the context of higher education, exploring the different leadership styles and the corresponding skills required of digital leaders. Drawing on the evolution of technology, it examines how digital transformation is affecting higher education and the role of leaders in this context.
The thesis analyses the different styles of digital leadership and their impact on the higher education environment. It focuses on the competencies required for effective digital leadership, including the ability to foster innovation, create a supportive digital learning environment and develop collaboration and communication skills.
Drawing on extensive research data and analysis, the thesis examines the current picture of digital leadership in the field of higher education, identifying best practices and proposing strategies for developing successful digital leaders in this environment.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.