Όσο τα μέσα τεχνολογίας επεκτείνονται και η χρήση τους διαδίδεται σε όλο και περισσότερα άτομα όλων των ηλικιών, οι δυνατότητες που αυτά δίνουν αξιοποιούνται από όλο και περισσότερους τομείς της επιχειρηματικής και οικονομικής δραστηριότητας. Με τον τρόπο αυτό, τα μέσα τεχνολογίας έχουν τις επιδράσεις τους και στον τομέα του μάρκετινγκ, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τόσο τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που επιθυμούν να διαφημιστούν, όσο και τους καταναλωτές που επηρεάζονται από τα ερεθίσματα που τους δίνει το διαδίκτυο. Έτσι, η επιστήμη του μάρκετινγκ έχει πλέον επεκταθεί στον κόσμο του διαδικτύου με τη βοήθεια που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για την ακρίβεια, επειδή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιδρούν σε μεγάλο βαθμό στους καταναλωτές λόγω της εκτεταμένης χρήσης τους, πολλές επιχειρήσεις διαφημίζονται μέσω αυτών. Μεταξύ λοιπόν αυτών των επιχειρήσεων, είναι και οι ξενοδοχειακές μονάδες που αξιοποιούν τις δυνατότητες που παρέχουν με σκοπό να αυξήσουν τη δυναμική που έχουν προς το κοινό τους ή στην προσέλκυση νέων τουριστών. Για αυτό το λόγο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον κατέχει η μελέτη των επιδράσεων που έχει το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές μονάδες.
As the means of technology expand and their use spreads to more and more people of all ages, the possibilities they give are being exploited by more and more sectors of business and economic activity. In this way, technology media also have their effects in the field of marketing, greatly affecting both businesses and organizations that wish to advertise, as well as consumers affected by the stimuli given to them by the internet. Thus, the science of marketing has now expanded into the world of the internet with the help offered by social media. In fact, because social media has a big impact on consumers due to its extensive use, many businesses advertise through them. Among these businesses, are the hotel units that take advantage of the possibilities they provide in order to increase the dynamics they have towards their audience or to attract new tourists. For this reason, the study of the effects of online marketing on hotel units is of particular interest.