Η αρχιτεκτονική αναφοράς μαθησιακών χώρων CROP : μια πρώτη προσέγγιση

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η αρχιτεκτονική αναφοράς μαθησιακών χώρων CROP : μια πρώτη προσέγγιση (EL)

Τσιακμάκη, Μαρία

Tsiakmaki, Maria

Technical Report (EL)

2012-10-14
2012-10-16T08:18:44Z
2012-10-16


Στην αναφορά αυτή μοντελοποιούμε το πρόβλημα παροχής υπηρεσιών μάθησης ώστε να διασφαλίζεται η προσαρμοστική απόκριση του συστήματος σε διαπιστούμενες ανάγκες του χρήστη. Η πρότασή μας επεκτείνει και βασίζεται στο πρότυπο της Αρχιτεκτονικής CROP (Concept-Resource-Order-Product) Μαθησιακών Αντικειμένων. Στην προτεινόμενη αντίληψη, οι Υπηρεσίες Μάθησης, νοούμενες ως Δικτυακές Υπηρεσίες (Web Services) με αντικείμενο την παροχή Μαθησιακών Αντικειμένων, οργανώνονται σε Μαθησιακούς Χώρους (Learning Domains) και συνεργάζονται με στόχο τη δυναμική (run-time) σύνθεση ή τροποποίηση Μαθησιακών Αντικειμένων CROP που να ανταποκρίνονται τόσο (α) σε χαρακτηριστικά του Χρήστη (γνωσιακά, στυλ, προτίμησης κλπ, γνωστά από το μοντέλο του χρήστη), όσο και (β) σε δυναμικά διαπιστούμενες ανάγκες ή προβλήματα (π.χ. χαμηλή απόδοση σε τεστ, αιτούμενο από το χρήστη πρόσθετο επεξηγηματικό υλικό κλπ) κατά τη διάρκεια χρήσης. (EL)
- (EL)


Semantic web (EL)
Σημασιολογικός ιστός (EL)
Υπηρεσίες μάθησης (EL)
Learning services (EL)





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)