Διερεύνηση αποδοχής παιχνιδοποιημένων «έξυπνων εφαρμογών» σε αεροδρόμια

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διερεύνηση αποδοχής παιχνιδοποιημένων «έξυπνων εφαρμογών» σε αεροδρόμια (EL)
Willingness to use gamified smartphone airport applications (EN)

Μαντούκα, Ελένη (EL)
Mantouka, Eleni (EN)

ntua (EL)
Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή (EL)
Βλαχογιάννη, Ελένη (EL)
Μπαλλής, Αθανάσιος (EL)

bachelorThesis

2016-06-10
2016-03-21
2016-06-10T12:01:26Z


Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να ερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που επιδρούν στην αποδοχή μιας παιχνιδοποιημένης εφαρμογής αεροδρομίου. Ως παιχνιδοποίηση ορίζεται η ενσωμάτωση στοιχείων και τεχνικών παιχνιδιού σε περιβάλλοντα που κατά βάση δεν είναι παιχνίδια. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα πεδίου στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, καθώς και ηλεκτρονική έρευνα, όπου συγκεντρώθηκαν πάνω από 700 ερωτηματολόγια. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν Μπεϋζιανά δίκτυα και το μοντέλο Λογιστικής Παλινδρόμησης για τη δημιουργία μοντέλων που προβλέπουν την αποδοχή της εφαρμογής. Το Μπεϋζιανό δίκτυο που δημιουργήθηκε προβλέπει με μεγαλύτερη ακρίβεια τη στάση του ατόμου σε σχέση με τα μοντέλα που δημιουργήθηκαν με χρήση της Λογιστικής Παλινδρόμησης. Τα τελευταία έδειξαν πως η εσωτερική πλοήγηση, οι ειδοποιήσεις, οι οικονομικές ανταμοιβές και οι προσωποποιημένες πληροφορίες είναι οι σημαντικότερες δυνατότητες που πρέπει να διαθέτει η εφαρμογή προκειμένου να την αποδεχτεί ο χρήστης. Τέλος, προκύπτει πως οι πιθανότεροι χρήστες της εφαρμογής είναι άτομα που χρειάζονται βοήθεια κατά τη χρήση του αεροδρομίου. (EL)
The aim of this thesis is to examine the parameters that can lead to the acceptance and permanent use of a gamified smartphone application concerning access to/from the airport and creating routing paths to a point of interest. Gamification is the application of game-oriented design approaches and game-inspired mechanisms to originally non-game contexts. A questionnaire survey took place at the Athens International Airport and on the internet to better recognize respondents’ needs and requirements, where more than 700 travelers were asked. Then, Bayesian Networks and logistic regression were used to create models that can predict the acceptance of the app. The Bayesian network is more specific than the other models. The logistic regression models show that factors such as indoor navigation, notifications, economic rewards and personalized information are very important features, which the app should have in order to be accepted. Finally, it appears that individuals who need assistance when using the airport are most likely to use the application. (EN)


Έρευνα αποδοχής (EL)
Prediction models (EL)
Acceptance research (EL)
Παιχνιδοποίηση (EL)
Airport (EL)
Αεροδρόμιο (EL)
Έξυπνες εφαρμογές (EL)
Μοντέλα πρόβλεψης (EL)
Smart applications (EL)
Gamification (EN)

Greek

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)