Ακουστική μελέτη σε κλειστά θέατρα στην περιοχή των Αθηνών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ακουστική μελέτη σε κλειστά θέατρα στην περιοχή των Αθηνών (EL)

Μπαλαμπέκου, Σταυρούλα (EL)
Αναγνώστου, Κωνσταντίνος (EL)
Anagnostou, Konstantinos (EN)
Balampekou, Stavroula (EN)

ntua (EL)
Κουκούτσης, Ηλίας (EL)
Λούμος, Βασίλειος (EL)
Καμπουράκης, Γεωργιος (EL)
Καμπουράκης, Γεώργιος (EL)

bachelorThesis

2017-09-08
2017-12-18
2017-12-18T11:33:06Z


Στην παρούσα διπλωματική μελετήθηκε η ακουστική ποιότητα και το επίπεδο θορύβου τριών θεατρικών αιθουσών στην περιοχή των Αθηνών, μέσω δύο μεθόδων. Συγκεκριμένα μελετήθηκε το θέατρο Βαφείο, μία αίθουσα του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης και η αίθουσα Υπόγειο του θεάτρου Τέχνης. Η πρώτη μέθοδος περιλαμβάνει την καταγραφή ακουστικών αρχείων (.wav) και επεξεργασία αυτών των αρχείων στο πρόγραμμα Matlab για την μέτρηση κάποιων ακουστικών παραμέτρων όπως ο χρόνος αντήχησης, η καταληπτότητα του λόγου και ο σηματοθορυβικός λόγος (SNR). Τα αποτελέσματα αυτά συγκρίθηκαν με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από το ακουστικό πρόγραμμα προσομοιώσεων ODEON. Τα ακουστικά σήματα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν κρουστικός παλμός, MLS, λογαριθμικό και γραμμικό sine sweep και τέλος λευκός και ροζ θόρυβος. Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι η σύγκριση των δύο μεθόδων και η αξιολόγηση της ακουστικότητας των αιθουσών αυτών. (EL)


Δείκτες ακουστικής (EL)
Ακουστική κλειστών χώρων (EL)
Καταληπτότητα (EL)
Χρόνος αντήχησης (EL)
Θόρυβος (EL)
Σηματοθορυβικός λόγος. (EL)
Noise (EN)
ODEON (EN)
Acoustics of enclosed spaces (EN)
Acoustic indicators (EN)
Reverberation time (EN)

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.