Εκτίμηση ενεργειακών αναγκών εμπορικών πλοίων κατά το στάδιο του ελλιμενισμού τους και διαστασιολόγηση πίνακα διασύνδεσης ξηράς

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εκτίμηση ενεργειακών αναγκών εμπορικών πλοίων κατά το στάδιο του ελλιμενισμού τους και διαστασιολόγηση πίνακα διασύνδεσης ξηράς (EL)
Estimation of energy demands of ships while at berth - Sizing of shore connection (cold ironing) switchboard (EN)

Στασινόπουλος, Φίλιππος (EL)
Stasinopoulos, Filippos (EN)

ntua (EL)
Λυρίδης, Δημήτριος (EL)
Παπαδόπουλος, Χρήστος (EL)
Προυσαλίδης, Ιωάννης (EL)

bachelorThesis

2022-01-26
2022-05-20T07:16:46Z


Το ενδιαφέρον που κίνησε στο να πραγματοποιηθεί η διπλωματική εργασία αυτή είναι ότι το Cold Ironing έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη μείωση της ρύπανσης τόσο της ατμοσφαιρικής όσο και της θαλάσσιας. Για το λόγο αυτό στην εργασία αυτή αναλύονται οι ενεργειακές ανάγκες εμπορικών πλοίων κατά το στάδιο του ελλιμενισμού τους ούτως ώστε να πραγματοποιηθεί διαστασιολόγηση του πίνακα διασύνδεσης ξηράς. Οι τύποι των εμπορικών πλοίων που χρησιμοποιήθηκαν ήταν εννέα και ήταν οι εξής Bulk Carrier, Tanker, Ro-Pax, Container Ship, LNG, LPG, Car Carrier, Cruise Ship και High Speed Craft. Στη συνέχεια αφού κατηγοριοποιήθηκαν τα πλοία με βάση τον τύπο και το Deadweight τους ή το πλήθος των επιβαινόντων, ανάλογα το τύπο του πλοίου, απομονώθηκαν οι ενεργειακές ανάγκες τους κατά την παραμονή τους στο λιμάνι είτε για μεγάλο χρονικό διάστημα είτε για να φορτώσουν ή να εκφορτώσουν. Τέλος, επιλέχθηκε η χειρότερη κατάσταση λειτουργίας τους, η οποία ήταν αυτή όπου τα πλοία είχαν μεγαλύτερη απαίτηση από ηλεκτρικό φορτίο, και δημιουργήθηκαν διαγράμματα, με το συνολικό φορτίο της χειρότερης κατάστασης και με το Deadweight ή το πλήθος των επιβατών. (EL)
The interest to conduct this thesis rose due to the fact that Cold Ironing is of great importance for air and sea pollution reduction. For this reason, the commercial ships’ energy needs during their docking, is analyzed in this project, in order to actualize the shore connection dimension. Nine types of commercial ships were used: Bulk Carrier, Tanker, Ro-Pax, Container Ship, LNG, LPG, Car Carrier, Cruise Ship and High Speed Craft. First the ships were categorized based on their type and deadweight, or the number of persons on board, according to the type of the ship. Then their energy needs were isolated, during their stay at the port, either for a long period or for loading/unloading. Finally, the worst functioning scenario was selected, in which the ships required the maximum electric charge. Charts were created with the worst scenario total charge and the deadweight or the number of persons on board. (EN)


Πλοία (EL)
Ελλιμενισμός (EL)
Ενεργειακές ανάγκες (EL)
Διασύνδεση ξηράς (EL)
Ηλεκτρικός πίνακας (EL)
Shore connection cold ironing (EN)
Energy demands (EN)
Berth (EN)
Ships (EN)
Switchboard (EN)

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας. Εργαστήριο Ναυτικής Μηχανολογίας (EL)

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.