e-mandoulides και Αντίστροφη Τάξη: δεδομένα από τα δύο πρώτα έτη εφαρμογής

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



e-mandoulides και Αντίστροφη Τάξη: δεδομένα από τα δύο πρώτα έτη εφαρμογής (EL)
E-mandoulidis and Flipped Classroom: a case study for the distance school education at private secondary level (EN)

Χατζάκης, Δημήτριος

H παρούσα ανακοίνωση αποτελεί μια συμβολή στη μελέτη της σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε το πώς φαίνεται να εφαρμόζεται η Αντίστροφη Τάξη (Flipped Classroom) στα Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη στη Β’ και Γ’ Γυμνασίου μέσα από τις απαντήσεις που έδωσαν διδάσκοντες και διδασκόμενοι στα ερωτηματολόγια στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν από τον ίδιο τον φορέα κατά τα σχολικά έτη 2012-2013 και 2013-2014. Από το συγκεκριμένο υλικό προκύπτει ότι η εφαρμογή της Αντίστροφης Τάξης στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα παρουσιάζει διάφορα θετικά στοιχεία όπως ότι τα βιντεομαθήματα που παρέχονται στα πλαίσια της Αντίστροφης Τάξης βοηθούν στην κατανόηση του μαθήματος. Από την άλλη πλευρά, δε φαίνεται να έχουν ενταχθεί ακόμα σε επαρκή βαθμό στη διδακτική πράξη, αφού η πλειοψηφία των μαθητών δήλωσε ότι τα παρακολουθεί μόνο όταν αυτό ζητείται από τον διδάσκοντα, δεν τα παρακολουθεί αν δεν έχει χρόνο και ότι η παράδοση του μαθήματος δε φαίνεται να έχει αλλάξει σε σημαντικό βαθμό λόγω της Αντίστροφης Τάξης.  (EL)
The present paper is a contribution to the study of distance school education at secondary level in Greece. We will examine how Flipped Classroom is applied in the 2nd and 3rd class of Junior High School of the private Mandoulides School in Thessaloniki, Greece. Our data comes from questionnaires filled by pupils and teachers, and shows that on the one hand Flipped Classroom contributes to a better understanding of the teaching material and an enhancement of the cooperation between teachers and pupils, and of the chances for problem solving. On the other hand, Flipped Classroom does not seem to be integrated enough to teaching praxis or to be considered as one of its important elements, since the majority of the pupils answered that they watch the Flipped Classroom video-lessons only when their teachers tell them to do so, and that teaching praxis does not seem to have changed after the introduction of Flipped Classroom. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

Αντίστροφη Τάξη (EL)
εφαρμογές (EL)
σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
distance school education (EN)
Flipped Classroom (EN)
applications (EN)


Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

2015-11-01


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 8, Αρ. 4Β (2015): Καινοτομία & Έρευνα στην Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση & στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Τόμ. 8, Αρ. 4Β (2015): Καινοτομία & Έρευνα στην Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση & στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας (EN)

Copyright (c) 2016 ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ & ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.