Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
Ellinogermaniki Agogi (EA)   

Repository :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ (EL)
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ (EN)

Λασκαρίδη, Έρρικα
Κουτσώνα, Χρυσηίδα
Μαραγκάκη, Στέλλα
Κουμαντάκης, Κωνσταντίνος
Μάρθας, Γιώργος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-02-05


Η ομάδα μας επέλεξε να ασχοληθεί με το ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ. Η εργασία μας θα περιλαμβάνει όλους τους σχετικούς ορισμούς αλλά και τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Βασικά εργαλεία για την έρευνά μας αποτέλεσαν η έρευνα στο διαδίκτυο και η αναζήτηση στη βιβλιογραφία. Η δομή της εργασίας μας περιλαμβάνει την ανάλυση των ορισμών και τις εφαρμογές που εντοπίσαμε να χρησιμοποιούνται πιο συχνά. (EL)
Η ομάδα μας επέλεξε να ασχοληθεί με το ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ. Η εργασία μας θα περιλαμβάνει όλους τους σχετικούς ορισμούς αλλά και τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Βασικά εργαλεία για την έρευνά μας αποτέλεσαν η έρευνα στο διαδίκτυο και η αναζήτηση στη βιβλιογραφία. Η δομή της εργασίας μας περιλαμβάνει την ανάλυση των ορισμών και τις εφαρμογές που εντοπίσαμε να χρησιμοποιούνται πιο συχνά. (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Greek

Ellinogermaniki Agogi (EN)


2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 7 No. 1 (2024): Open Schools Journal for Open Science - Special Issue -IDEA Conference Proceedings (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2024 Κουμαντάκης Κωνσταντίνος, Λασκαρίδη Έρρικα, Κουτσώνα Χρυσηίδα, Μάρθας Γιώργος, Μαραγκάκη Στέλλα (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)