Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ellinogermaniki Agogi (EA)   

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ (EL)
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ (EN)

Λασκαρίδη, Έρρικα
Κουτσώνα, Χρυσηίδα
Μαραγκάκη, Στέλλα
Κουμαντάκης, Κωνσταντίνος
Μάρθας, Γιώργος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-02-05


Η ομάδα μας επέλεξε να ασχοληθεί με το ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ. Η εργασία μας θα περιλαμβάνει όλους τους σχετικούς ορισμούς αλλά και τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Βασικά εργαλεία για την έρευνά μας αποτέλεσαν η έρευνα στο διαδίκτυο και η αναζήτηση στη βιβλιογραφία. Η δομή της εργασίας μας περιλαμβάνει την ανάλυση των ορισμών και τις εφαρμογές που εντοπίσαμε να χρησιμοποιούνται πιο συχνά. (EL)
Η ομάδα μας επέλεξε να ασχοληθεί με το ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ. Η εργασία μας θα περιλαμβάνει όλους τους σχετικούς ορισμούς αλλά και τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Βασικά εργαλεία για την έρευνά μας αποτέλεσαν η έρευνα στο διαδίκτυο και η αναζήτηση στη βιβλιογραφία. Η δομή της εργασίας μας περιλαμβάνει την ανάλυση των ορισμών και τις εφαρμογές που εντοπίσαμε να χρησιμοποιούνται πιο συχνά. (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Ελληνική γλώσσα

Ellinogermaniki Agogi (EN)


2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 7 No. 1 (2024): Open Schools Journal for Open Science - Special Issue -IDEA Conference Proceedings (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2024 Κουμαντάκης Κωνσταντίνος, Λασκαρίδη Έρρικα, Κουτσώνα Χρυσηίδα, Μάρθας Γιώργος, Μαραγκάκη Στέλλα (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.